Wake Up Call: una experiència de música i luxe a l'Hotel W

Del 21 al 23 de setembre l'Hotel W estrena festival: música, tractaments de bellesa, alimentació 'detox'... amb vista sobre el mar
Hotel W
Per Time Out en col·laboració amb W Hotels |
Advertising

Els hotels són llocs de pas, però cada vegada més busquen consolidar-se com a espais d’oci de referència, oferint experiències singulars per a hostes i públic local de les ciutats. Una mostra d’això és el Wake Up Call, el festival promogut per la firma W Hotels als seus allotjaments de Hollywood, Bali i la Ciutat Comtal. El projecte neix de la passió per la música i connecta amb la filosofia de la marca que reivindica el whatever / whenever (el que sigui, quan sigui). A Barcelona tindrà lloc el 21, 22 i 23 de setembre (entrada d'un dia 35 €; abonament, 55 €) i aquests són alguns dels plats forts de l'experiència.

Pete Tong
© Wake Up Call

Cita musical

A Barcelona, el festival reunirà un set de DJ reconeguts: Black Coffee, Robin Schulz i Martin Solveig; Gorgon City, Thomas Jack, i Pete Tong; Booka Shade, Cassius, Boston Bun; Lovra, Kristina Dolgova, Thema i Dario D'Attis, entre altres noms. Punxaran en diferents escenaris de l’hotel dissenyat per Ricardo Bofill, conegut per la seva vista sobre el mar i la ciutat.

Wake Up Call
© Wake up call

En clau de luxe

La idea del Wake Up Call és viure la música des de dins, amb posades en escena de format reduït, i oferir una experiència de luxe. Per això, els assistents podran personalitzar-se l’uniforme de festival, dissenyar la seva bossa a l'estand de Kipling, atrevir-se amb un nou pentinat, fer-se un tatuatge temporal o relaxar les cames a l'spa entre concert i concert. Hi haurà activitats esportives (dissabte al matí, classes de surf de rem, ioga i pilates i un entrenament de resistència) i també les propostes gastronòmiques seran especials, amb protagonisme per als còctels revitalitzants.

Advertising
Wake Up Call
© Hotel W

A l'hotel, de festival

Per gaudir de la primera edició del Wake Up Call no cal estar allotjat a l’Hotel W, aquesta és la gràcia de la proposta que té lloc en un entorn més que privilegiat. El tiquet de dia té validesa de les 13 h de divendres o dissabte a les 4 h de l’endemà (també hi ha l’opció de comprar abonament per als dos dies). Poseu l’alarma, desperteu-vos: a l’hotel no només s’hi fa nit, sinó que també s’hi va de festival. 

Advertising
Aquesta pàgina ha migrat al nostre nou disseny de manera automàtica. Si hi veus res d'estrany, avisa'ns a feedback@timeout.com