Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Café Jaime Beriestain

Café Jaime Beriestain (TANCAT)

Restaurants, Mediterrània Dreta de l'Eixample
3 de 5 estrelles
5 de 5 estrelles
(1Comentari)
Café Jaime Beriestain

Time Out diu

3 de 5 estrelles

En una ciutat en què un hoteler munta el millor museu privat d’art egipci d’Europa, no és estrany que un reconegut interiorista com Beriestain creï un restaurant unit al seu concept store. Si els egipcis buscaven la vida eterna mitjançant la momificació, l’objectiu de la cuina és buscar la vida eterna de les bèsties sacrificades mitjançant la memòria del client.

Com és d’esperar, la decoració del Café Jaime Beriestain és molt acurada i sembla més un cafè per a residents de l’exclusiu barri londinenc de Hampstead que un restaurant. Però res no s’entendria sense una clientela conformada per aquella gent que gravita en el concept universe de l’interiorista. Res a dir, però estic segur que si es fes el referèndum sobiranista en aquest espai exclusiu, el no, no i constitucionalment no, guanyaria per golejada. Però el Beriestain és tendència, i la tendència crida l’atenció de qui no té la fidelitat com a ideologia.

Jo, que en la vida tinc els interiors molt desordenats, hi arribo amb uns amics. Seiem en una taula sense estovalles i, de seguida, rebem les amabilíssimes recomanacions de Beriestain, un xilè resident a Barcelona. Amb la carta a les mans, el propietari ens diu que l’elecció dels plats és resultat dels seus gustos culinaris i, per portar les dèries gastronòmiques a la panxa del clients, ha contractat Pedro Salinas, antic xef del Mont Bar.

L’oferta és variada, amb receptes lleugeres, cuinades amb productes amb denominació d’origen, i algunes d’aquestes lleugereses formen part de la seva memòria gustativa. La sopa de ceba de l’àvia Sofía la deixem per a un jorn més fred. Finalment, ens decantem per compartir uns plats.

El millor són els nyoquis i les croquetes de pernil, i les patates pijes són bones i pijes per uns contorns que semblen tallats per un cirurgià plàstic expert en Botox, però hem tastat millors tàrtars de tonyina. Pel que fa al wok de kinoc, és natural i lleuger.

Acabem el dinar tastant un bon tiramisú, una pannacotta i un saborós gelat de pistatxo, penúltima estació d’un viatge que acaba amb uns gintònics fets per un bàrman que ens va servir com a punt de partida uns magnífics pisco sours. Un bon introit per començar una trobada que va acabar com la millor de les nostres joventuts. Fa gairebé trenta anys que tenim vint anys, i a la vejez viruelas.

Per Daniel Vázquez Sallés

Publicat

Detalls

Adreça Pau Claris, 167
Barcelona

Transport Diagonal (L3-L5)
Contacte
Horaris De dl. a dv. de 8.30 a 3 h. Ds. i dg. de 9.30 a 3 h h.

Els usuaris diuen (1)

5 de 5 estrelles

Average User Rating

3 / 5

Rating Breakdown

  • 5 star:1
  • 4 star:0
  • 3 star:0
  • 2 star:0
  • 1 star:1
LiveReviews|2
1 person listening

Not worth it at all.

The place is cool but service is badly trained, impolite and with no customer service skills.

I am a regular customer because I live nearby but I will allow some time before going back. My last experience was a disaster due to bad food and bad managing. I ordered the Jaime’s pie and it was hard, not fresh and dry. I explained the situation to the waitress and she said she would fix it. She came back with the same pie but reheated and with chocolate fudge on top (ruining the pieces of salt that made the original pie pretty good in that sense). I said to her that she not only had not fixed the problem but additionally had ruined the best part of the pie. I asked her to take it away, and she did so. I think this can happen, a bad day or bad service can happen anywhere from time to time. But what it is intolerable is that they made may for a pie that I did not eat. I asked for the manager and he said that I had to pay it because he could not sell it to another customer because it was ruined with the chocolate fudge. I said politely to him that I though he was committing a mistake, a customer cannot pay for something he has not eaten, and especially if the product was not good in the first place and he knew it. This is common sense in customer service. He insisted that this was the situation and I had to pay the 7€ despite of not eating the pie. I paid because I did not want to make a scene, but I regret so. I wrote an email to them and they did not even replied back.

A place like this should have a customer service policy top-end, because their prices are high and they pretend to be a cool-posh place. I will not go back and will not recommend it to anyone.

També t'agradarà
    Últimes notícies