3 propostes per menjar tocant el mar a Barcelona

El Port Vell i el Port Olímpic no només són de postal: també són la millor excusa per a un bon àpat amb vistes. Aquí teniu tres propostes amb gust mediterrani que us faran voler-hi tornar. No us les perdeu!
  1. Marina Bay
    Marina Bay
  2. The Chipirón
    The Chipirón
  3. Chiringuito Las Sardinitas
    Chiringuito Las Sardinitas
Time Out en col·laboració amb Moncho's Barcelona
Publicitat

Barcelona és mar i, quan arriba la calor, no hi ha pla que ens agradi més que seure en una terrassa davant de l’aigua a assaborir un arròs, unes tapes o un bon peix. Al Port Vell, just on comença el Maremagnum, i al renovat Port Olímpic, hi trobem racons gastronòmics on es cuina amb ànima marinera, es beu amb calma i es viu l’estiu com cal: amb el Mediterrani davant i una bona companyia al costat.

Per això us portem tres adreces que ens encanten per menjar amb vistes: des de les mariscades i fideuàs de The Chipirón, passant per les sardines a la brasa del Chiringuito Las Sardinitas, fins als arrossos, còctels i cebiches de Marina Bay. Teniu gana? Seguiu llegint.

The Chipirón

Hi ha moltes maneres d’assaborir el mar, però poques tan completes com les que ofereix The Chipirón. Ens agrada perquè és directe, fresc i sense pretensions: aquí venim a menjar bé i a gaudir del port com si fóssim de vacances. La especialitat de la casa? Les mariscades a la brasa i els arrossos: des del clàssic de marisc fins a opcions més creatives com el negre, el caldós o fins i tot una versió veggie plena de gust. També ens flipen les tapes, els cebiches i els peixos del dia, i valorem aquella atenció al detall que el fa perfecte per a qualsevol pla: àpats amb amics, sopars romàntics davant de l’aigua o un dinar llarg després d’un passeig pel Port Vell.

The Chipirón té alguna cosa especial. Serà per la ubicació en ple Maremagnum, per les seves terrasses assolellades o per aquella energia tan de xiringuito elegant que ens fa sentir sempre a gust.

Moll d’Espanya, 5 (CC Maremagnum)
@thechipiron

Chiringuito Las Sardinitas

Aquest lloc té l’ànima d’un xiringuito de tota la vida i la comoditat d’una carta ben pensada. El Chiringuito Las Sardinitas, en ple passeig marítim i al costat del Port Olímpic, ens fa sentir com a casa. Si alguna vegada heu somiat amb menjar sardines mirant el mar… aquest és el lloc. Les sardines a la brasa són el nostre plat estrella: saboroses, sucoses i amb aquell punt just de fum que ens transporta a una caleta del sud. Però la carta va molt més enllà: tapes clàssiques, arrossos, mariscos, amanides i fins i tot opcions veggie, sempre amb producte local i aquell gust casolà que mai falla.

A més, els caps de setmana s’anima l’ambient amb DJ en directe, que posa ritme a la tarda. Així que ja ho sabeu: si voleu un àpat informal però deliciós, un còctel al capvespre i una mica de bona música… aquí comença el planàs.

Av. del Litoral, 36 (Port Olímpic)
@chiringuitolassardinitas

Marina Bay

Si busqueu un lloc on el mar es vegi des de tots els angles, aquest és l’ideal. A Marina Bay no només ho broden amb les vistes, davant del Port Olímpic i just sota l’icònic Peix Daurat, sinó que a més tenen una carta que ens fa salivar només de llegir-la. Ens llancem al pop a la brasa, les gambes a l’all i els calamarsets encebollats, però també ens donem el caprici amb el seu raw bar de luxe: cebiches, tàrtars, ostres… i peixos al punt com la llobarro o el salmó salvatge. El més espectacular? Aquell llamàntol flamejat amb ous i patates que és pur espectacle.

I no ens oblidem de les paelles i fideuàs per a tots els gustos: llamàntol, mixta, marisc… sempre amb arròs bomba i productes de primera. I quan cau el sol, l’ambient acompanya amb còctels i bona música. Què més es pot demanar?

Carrer de la Marina, 19‑21 (Port Olímpic)
@marinabaybarcelona

Recomanat
    També t'agradarà
    També t'agradarà
    Publicitat