Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Guanya entrades dobles per veure ‘Shirley Valentine’!

Guanya entrades dobles per veure ‘Shirley Valentine’!

Arriba al Teatre Goya una de les estrenes més còmiques de la temporada, protagonitzada per la gran Mercè Aránega, i nosaltres et volem convidar. Participa-hi!
Per Time Out en col·laboració amb Focus |
Advertising

Quan l’autor Willy Russel va escriure el monòleg ‘Shirley Valentine’, l’any 1986, no esperava que es convertís en tot un fenomen teatral a Londres, que li va comportar el premi Olivier en les categories d’autor teatral i millor actriu i el Tony a la millor actriu, ni que se’n fessin adaptacions cinematogràfiques en diferents idiomes. Tampoc podria imaginar que, trenta i pico anys després, el tema que toca, el de l’apoderament de la dona, encara estigués de plena actualitat, però ho està!

Ara, arriba a Barcelona de la mà del director Miquel Gorriz, que vol potenciar precisament aquest concepte per marcar, encara més, el seu humor i la seva tendresa. I és que aquesta obra explica un moment decisiu en la vida de la Shirley, una mestressa de casa de mitjana edat, casada, mare de dos fills ja independitzats i sobrepassada per les circumstàncies, que un bon dia decideix prendre les regnes de la seva vida i del seu futur. I aquest canvi ve donat per la proposició d’una amiga de la protagonista, que li regala un bitllet d’avió per marxar, totes dues, quinze dies de vacances a Grècia. Una porta a la llibertat, l’esperança i el coratge de viure.

Mercè Aránega treu la seva vis més còmica per despertar en el públic rialles a dojo, i també la tendresa envers un personatge entranyable. Val la pena gaudir del seu ‘savoir faire’. Es podrà veure al Teatre Goya del 13 de setembre fins el 4 de novembre. I si vols anar de franc, encomana't a la bona sort i participa al nostre concurs, perquè sortegem 5 entrades dobles per la funció del dimarts 2 d’octubre a les 20.30 h. Pots participar fins el 27 de setembre. A què esperes?

CLICA AQUÍ PER PARTICIPAR

More to explore

Advertising