Alerta! Ens esforcem per informar acuradament, però aquests són temps inusuals, així que comprova sempre abans de sortir.

6 experiències de luxe per a totes les butxaques
Una selecció de plaers, fantasies i capricis que et pots permetre encara que no t'ho sembli
Conduir un cotxe de gamma alta, sentir-se Carrie Bradshaw per un dia, dinar (o sopar) a un restaurant amb estrella Michelin... Aquestes i moltes altres coses semblen reservades només a uns pocs privilegiats, però us desvelem una pila de trucs i serveis que us obriran la porta a un nou món d'experiències de molts quirats. Que ho gaudiu!

Un cotxàs quan vols
www.rentalcars.com
Dinar amb una estrella (Michelin)
Conèixer la cuina de les estrelles Michelin és una afició cara, molt cara. Ara bé, una manera de conèixer la cuina dels grans xefs és demanar el seu menú de migdia: una franja en què sovint concentren grans èxits de la seva carrera creativa.

Viatges per 150 euros
waynabox.com

Un entrenador per a tu sol
www.entrenar.me

Carrie Bradshaw per un dia
Voleu ser Carrie Bradshaw per un dia i anar pel món amb un Chanel 'Mademoiselle'? Doncs hi ha una pila de pàgines que us ho posaran (més) fàcil: les de lloguer de bosses de marca. Dior, Prada, Chanel, Loewe, Gucci, Fendi, Hermès... Per només uns 40 o 60 euros el cap de setmana.
