Super Friki Market
Time Out diu
Alerta! Ens esforcem per informar acuradament. Però són temps inusuals, així que, sisplau, confirma que aquest local encara està obert.
Encara que es diu supermercat en realitat estem parlant del primer 'colmado' de menjar friki d'Espanya: les seves dimensions són reduïdes. Però cada producte exposat en el lineal d'aquesta botiga farà esclatar el cervellet dels fans de Harry Potter, la fantasia i el manga.
Hi podreu trobar des d'una rajola de xocolata del Senyor dels Anells fins a insectes. Els amants de 'Joc de trons' també tenen el seu apartat amb ampolles de Foc Valiri -en realitat absenta perfumada amb canyella, graduació de 33% -o coses ben estranyes portades directament del Japó com un paquet de dotze galetes Tsundere, on 10 són picants i dues extremadament dolces.
Aquesta botiga s'afegeix a altres establiments 'frikis' que a poc a poc van conquerint les Galeries Maldà amb botigues dedicades a Game of Thrones, Harry Potter i Bola de Drac, entre altres.