Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Cap Butaca Buida
Cap Butaca Buida / Sergi Panizo

31.000 entrades venudes: Cap Butaca Buida ja ha aconseguit omplir més del 50% de les localitats dels teatres de Catalunya

La primera edició del Sant Jordi del teatre vol exhaurir totes les entrades de les 176 obres catalanes en cartellera del pròxim 16 de març

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Publicitat

De les 60.457 butaques que es van posar com a objectiu, Cap Butaca Buida ja n'ha omplert més de la meitat, 31.000 localitats. La iniciativa va néixer el passat mes de desembre com el Sant Jordi del teatre vol omplir totes les localitats dels teatres de Catalunya –els públics, els privats i els ateneus– el pròxim 16 de març, quan tothom podrà assistir a alguna de les 176 obres que hi haurà en cartellera.

La iniciativa va ser impulsada per l'Associació d'Empreses de Teatre de Catalunya (ADETCA), Time Out Barcelona i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, i compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya (dins el marc del Pla d'Impuls del Teatre), la Diputació de Barcelona l'Ajuntament de Barcelona i la col·laboració de Teatres Públics i la FAC (Federació d'Ateneus de Catalunya). Tant els organitzadors com els col·laboradors tenen unes bones expectatives per a aquesta primera edició i tornen a fer una crida a la ciutadania per aconseguir no deixar cap butaca buida en 145 espais escènics catalans.

Cap Butaca Buida
Cap Butaca Buida / Sergi Panizo

Cap Butaca Buida es tracta d'un projecte pioner i únic al món, això ho ha explicat la presidenta d'ADECTA, Isabel Vidal, que ha afegit que també "és una proposta insòlita que a Catalunya servirà per donar el tret de sortida dels actes de celebració de la Setmana Mundial del Teatre, que enguany es prepara amb la intenció de plantar la primera llavor de la qual esdevindrà la "Diada Nacional del Teatre".

La data, cada cop més a prop

Des que es va presentar el projecte el passat 18 de desembre, Cap Butaca Buida ha informat de totes les novetats sobre la iniciativa i les obres que podreu veure a través dels seus perfils a xarxes socials, tant a Instagram com a TikTok i ara ja hem entrat a les dues últimes setmanes del compte enrere per a la celebració de la primera edició de la festa del teatre per excel·lència. Eduard Voltas, director general d'estratègia de Time Out a Espanya i França, ha subratllat que "des d'avui i fins al 16 de març, ens toca convidar tota la ciutadania a formar-ne part, volem que aquell dia tothom vagi al teatre, hagi comprat entrades o n'hi hagin regalat".

Si encara no teniu les vostres entrades, les podeu aconseguir a través de la pàgina web de Cap Butaca Buida i als portals de cadascun dels teatres adherits. A més, si entreu al web també podeu veure el total d'entrades disponibles amb el comptador digital que s'actualitza periòdicament des del Centre de Treball de la Fundació Esclerosi Múltiple.

Un projecte solidari

A la presentació de la iniciativa, es va anunciar que Cap Butaca Buida també seria un projecte solidari. Tots els teatres adherits a ADETCA destinaran, com a mínim, un 2% del preu de l'entrada a un projecte que utilitzi la cultura com a eina de millora i transformació social. En aquesta primera edició, l'entitat escollida serà Pallassos sense Fronteres per la seva tasca humanitària.

NO T'HO PERDIS: 11 obres fantàstiques que pots veure a Barcelona el dia de Cap Butaca Buida

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Últimes notícies

    Publicitat