[category]
[title]
Del 12 de juny al 24 de juliol, tretze espectacles de teatre, dansa, música i comèdia aterraran a les altures

A part dels rooftops, les altures de la ciutat ofereixen activitats durant l'any que no et pots perdre. Una de les iniciatives que destaca és Terrats en Cultura: un festival d'espectacles en terrasses que tindrà lloc del 12 de juny al 24 de juliol en diversos terrats de Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat.
El festival oferirà 13 espectacles de teatre, dansa, música i comèdia en 7 terrats poc coneguts de l’àrea metropolitana, amb ubicacions secretes que el públic no descobreix fins unes hores abans de cada funció. A més, aquest any arriba l’OFF-Terrats en Cultura, la branca del festival que amplia l’abast temporal del projecte amb espectacles programats fora de la temporada d’estiu.
12 de juny - Thelee: El duet format per Jordi Corominas i Oleguer Montané presenta el seu nou EP BBBB en un concert inaugural que inclourà una petita festa per celebrar l’inici de la temporada.
19 de juny - Jorge-Yamam Serrano (L’esquerda): Proposta d'arts escèniques escrita i dirigida per Serrano i interpretada per Cristina Gàmiz. Afronta, amb dosis d’humor, la persistència del trauma d’un abús escolar.
3 de juliol - Alicia Reyero (JOLGORIO): Obra dirigida per Lali Álvarez que converteix el terrat en un espai de celebració i ritual on el temps, el cos, la memòria i el desig són els protagonistes.
9 de juliol - Pablo Macho Otero (A fuego): Monòleg satíric inspirat en la fascinació de l'autor per la figura d’Heròstrat.
10 de juliol - Oye Sherman i Esther López (S’obre el teló): Proposta de stand-up que revisita l’humor popular, acompanyada d’un tast de vins de la DO Catalunya.
15 de juliol - Daniel Lumbreras: Projecte musical experimental centrat en l’ús de la veu com a instrument i la improvisació fonètica.
16 de juliol - Carmen Aciar: Actuació musical en el marc de la programació dels terrats.
17 de juliol - Acaracan: La banda de Nou Barris interpreta els temes del seu disc La búsqueda en un format de rumba adaptat al terrat.
23 de juliol - Enric Nolla (La Culpa no es de la estaca si el sapo salta y se ensarta): Peça d’urgència sobre l’exili i la identitat interpretada per l’actriu veneçolana Dailyn Valdivieso.
24 de juliol - Mar Garcia i Javi Soler (Un paso adelante): Espectacle de dansa que reflexiona sobre el fracàs i el seu potencial creatiu a partir de l'experiència de les audicions.
Setembre - Caryl Churchill (Set nenes jueves. Una obra per a Gaza): Dins l’OFF-Terrats, una peça que situa la infància al centre per mostrar com els adults construeixen els relats davant la guerra.
Les entrades per al públic general ja estan a la venda des del passat 8 de maig i es poden adquirir a través del web de Terrats en Cultura. Els preus són de 15 euros (venda anticipada) i 18 euros (a partir del 6 de juny). Cal destacar que totes les entrades inclouen una consumició.
Discover Time Out original video