Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Així és la segona part de l'espot d'estiu d'Estrella Damm

Escrit per
Juliana Arunategui
Publicitat

'Acte II. Amants', és el títol de la segona part de l'anunci d'Estrella Damm. A part de la manera tan característica en què transmeten el missatge, sempre 'Mediterràniament', la firma torna a posar el focus en la conservació de l'ecosistema marí.

Aquesta vegada, no hi ha cap ballarina que simbolitza l'ànima del mar com a la primera part de la campanya ('Acte I. Ànima'), sinó que es fa homenatge a les persones que cuiden el Mediterrani. Concretament, es mostra el treball de cinc voluntaris, esmentats amb nom i cognom, que participen activament a associacions que s'impliquen en la preservació del mar: Txema Brotons (Associació Tursiops), Clàudia Auladell (Wildlife Sense), Raúl Álvarez (Ghost Fishing), Ric Sagarminaga (Save The Med) i Manu San Félix (Associació Vellmarí). Tots ells s'hi dediquen de manera diferent, però comparteixen el mateix objectiu: salvar el Mediterrani. Són amants del mar, tal com ens ho indica el títol de l'anunci.

El vídeo comença amb el so d'un cruixit i de les onades del mar. Pocs segons després, ens adonem que som a una cabina d'un vaixell. De seguida, entra la banda sonora. La cançó que es titula 'Una altra manera de viure', és interpretada per Santi Balmes i Joan Dausà que es van alternant entre estrofes i, cap al final, també se'ls hi afegeix Maria Rodés. 'Sóc jo, i ho reconec amb por, de no trobar-me el cor sota la pell', cantar suaument. Mentre 'Acte I, Ànima', ens va impactar amb una personificació de l'ànima del mar que mor degut a la negligència de l'ésser humà (sobretot pel que fa al consum del plàstic), aquesta segona part pretén transmetre esperança, tal com ens ho fa entendre la cançó: 'Hi ha d'haver una altra manera de viure'. Hi ha d'haver una forma de viure amb sostenibilitat i salvar i cuidar els nostres mars que demanen auxili.

NO T'HO PERDIS: Botigues de Barcelona amb productes sense plàstic

Últimes notícies

    Publicitat