Notícies

Així serà la gran festa de màscares i disfresses de Halloween que se celebrarà a Barcelona la nit de Tots Sants

El programa inclou actuacions de DJs de renom com icanteachyou, Dramas de Honor, Anna Gisbert i Winsa

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Redactora
mascarada
Foto: Mascarada
Publicitat

Tant si sou de fer la festa de la Castanyada, com si preferiu Halloween, la ciutat s’omple d’activitats de tota mena per celebrar el dia i la nit de Tots Sants. En aquesta llista, una de les imprescindibles ja és la Mascarada, una gran festa de màscares de Halloween que enguany celebra la quarta edició. 

El Poble Espanyol es tornarà a convertir en l’escenari d’aquesta festa que l’edició de l’any passat va penjar el cartell d’entrades esgotades. El divendres 31 d’octubre, doncs, la plaça Major del recinte acollirà milers d’assistents que ballaran al ritme de hits de pop, reggaeton i música urbana. 

Enguany, la festa donarà el tret de sortida amb les DJs Dramas de Honor, el duo drag de Barcelona que inaugurarà la nit a les 23 h amb remixs de pop i mashups. Fins a les 6 h, hi haurà actuacions d’altres DJs de renom com icanteachyou, Anna Gisbert i Winsa. 

Com es poden aconseguir les entrades?

Si no us voleu perdre la festa, les entrades per anar-hi ja estan a la venda a la pàgina web del Poble Espanyol. Les primeres 500 que es van posar a la venda per 17 euros ja s’han venut, així que no badeu si voleu aconseguir una de les que encara estan disponibles per 22 euros

Si no hi arribeu a temps, no us preocupeu perquè l’organització ha anunciat que traurà una altra tanda d’entrades a 27 euros i els assistents que no hagin aconseguit tiquets podran adquirir-los a la taquilla física el dia de la festa per 35 euros.

mascarada
Foto: Mascarada

Abans que arribi Halloween, Barcelona ofereix una extensa llista de coses per fer a l'octubre 

Més de Love Local
    Últimes notícies
      Publicitat