Notícies

Aquesta famosa cafeteria regala cafè amb la compra d’un llibre a Re-Read

Les dues empreses donaran punts de llibre amb cupons bescanviables per la compra dels seus productes

Enora Le Roux
Escrit per
Enora Le Roux
Redactora de notícies
'Books & Coffe'
Syra Coffe'Books & Coffe'
Publicitat

Sant Jordi se celebra amb entusiasme a Barcelona, per això no és d’estranyar que desenes de marques se sumin a la diada amb propostes diferents. Des de gelats amb sabor a rosa fins a concerts gratuïts a l’aire lliure per homenatjar el dia, cada projecte adapta els seus serveis a la tradició. És el cas també de la marca de cafè d’especialitat Syra Coffe, que se suma a la celebració en col·laboració amb la llibreria Re-read.

Fins al dia 31 de maig, tothom que consumeixi a les cafeteries seleccionades de la cadena rebran un punt de llibre amb un cupó bescanviable a les botigues de Re-read, amb el qual podran obtenir un llibre de regal a la targeta Re-member, la targeta de prepagament de la marca. És a dir, per la consumició d’una beguda a les cafeteries, s’oferirà un llibre, sempre que es disposi de la targeta de la llibreria, que és gratuïta de fer. A més, l’oferta també funcionarà a la inversa: aquells que comprin a les botigues seleccionades de Re-read, rebran un punt de llibre amb un cupó bescanviable per un cafè gratuït a Syra Coffe

Els Syra Coffe que participen en aquesta oferta són els ubicats al carrer de Maria Cubí, al de Sants, al Rosselló, al Mare de Déu dels Desemparats, a Via Augusta, al passeig de Sant Joan i al Poblenou, mentre que els Re-read escollits estan al carrer Muntaner i al carrer Rosselló.  

Llibreria Re-Read
Re-ReadLlibreria Re-Read

Aquesta acció –que també es duu a terme a Madrid, a València, a San Sebastián i a Sevilla– s’emmarca en l’estratègia desenvolupada per la cadena de cafès, 'Books & Coffe', que aprofita la celebració de Sant Jordi, en el cas de Catalunya, i el Dia del Lllibre, en la resta de ciutats, per promocionar la lectura acompanyada d’un cafè. De fet, per a potenciar l’impacte del pla de màrqueting, l’empresa s’ha inventat una sèrie de combinacions de gèneres novel·lístics i begudes. Per exemple:"Novel·la romàntica: el 'match' perfecte d’un dolç i espumós caputxino per aquells que passen tardes senceres immersos en una història d’amor idíl·lica" o "Thriller: què hi ha més americà que una novel·la policíaca?". 

NO T'HO PERDIS: Les millors activitats per celebrar Sant Jordi a Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Últimes notícies

    Publicitat