Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
'Books & Coffe'
Syra Coffe'Books & Coffe'

Aquesta famosa cafeteria regala cafè amb la compra d’un llibre a Re-Read

Les dues empreses donaran punts de llibre amb cupons bescanviables per la compra dels seus productes

Enora Le Roux
Escrit per
Enora Le Roux
Publicitat

Sant Jordi se celebra amb entusiasme a Barcelona, per això no és d’estranyar que desenes de marques se sumin a la diada amb propostes diferents. Des de gelats amb sabor a rosa fins a concerts gratuïts a l’aire lliure per homenatjar el dia, cada projecte adapta els seus serveis a la tradició. És el cas també de la marca de cafè d’especialitat Syra Coffe, que se suma a la celebració en col·laboració amb la llibreria Re-read.

Fins al dia 31 de maig, tothom que consumeixi a les cafeteries seleccionades de la cadena rebran un punt de llibre amb un cupó bescanviable a les botigues de Re-read, amb el qual podran obtenir un llibre de regal a la targeta Re-member, la targeta de prepagament de la marca. És a dir, per la consumició d’una beguda a les cafeteries, s’oferirà un llibre, sempre que es disposi de la targeta de la llibreria, que és gratuïta de fer. A més, l’oferta també funcionarà a la inversa: aquells que comprin a les botigues seleccionades de Re-read, rebran un punt de llibre amb un cupó bescanviable per un cafè gratuït a Syra Coffe

Els Syra Coffe que participen en aquesta oferta són els ubicats al carrer de Maria Cubí, al de Sants, al Rosselló, al Mare de Déu dels Desemparats, a Via Augusta, al passeig de Sant Joan i al Poblenou, mentre que els Re-read escollits estan al carrer Muntaner i al carrer Rosselló.  

Llibreria Re-Read
Re-ReadLlibreria Re-Read

Aquesta acció –que també es duu a terme a Madrid, a València, a San Sebastián i a Sevilla– s’emmarca en l’estratègia desenvolupada per la cadena de cafès, 'Books & Coffe', que aprofita la celebració de Sant Jordi, en el cas de Catalunya, i el Dia del Lllibre, en la resta de ciutats, per promocionar la lectura acompanyada d’un cafè. De fet, per a potenciar l’impacte del pla de màrqueting, l’empresa s’ha inventat una sèrie de combinacions de gèneres novel·lístics i begudes. Per exemple:"Novel·la romàntica: el 'match' perfecte d’un dolç i espumós caputxino per aquells que passen tardes senceres immersos en una història d’amor idíl·lica" o "Thriller: què hi ha més americà que una novel·la policíaca?". 

NO T'HO PERDIS: Les millors activitats per celebrar Sant Jordi a Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Últimes notícies

    Publicitat