[title]
Decathlon és, sens dubte, el paradís per a qualsevol fanàtic de l’esport –i diem qualsevol perquè hi ha material de més de 150 disciplines esportives. Ara, la marca acaba d’anunciar quatre obertures que s’allunyen de la seva proposta multiespecialista i se centren només en un esport: el ciclisme.
L’empresa acaba d’aixecar la persiana de quatre Pro Shop de ciclisme a Catalunya que s’integren dins les botigues ja existents de la firma. En total, Decathlon ha inaugurat 1.600 m² dissenyats per “respondre a les necessitats específiques dels ciclistes més exigents”.
Els nous espais es troben integrats dins de quatre botigues situades en zones amb una alta pràctica del ciclisme: Sant Boi, Terrassa i Barcelona, on ha instal·lat dues botigues efímeres a la Rambla i a l'Illa Diagonal.

Les Pro Shop s’han concebut com a espais de referència per als amants d’aquest esport, els quals podran trobar “l’oferta més gran del mercat” pel que fa al ciclisme. Hi ha de tot, des de bicicletes d’alt rendiment, fins a accessoris i serveis de manteniment, a més de productes de marques pròpies, com Van Rysel, i d’altres referents com Ridley.
La firma també ha explicat que les noves obertures reforcen la seva aposta per l’economia circular, ja que els nous establiments també ofereixen la venda de bicicletes de segona mà de gamma mitjana i alta, així com serveis de reparació que permeten allargar la vida dels productes.
El ciclisme està en auge
Ja fa uns anys que el mercat ciclista experimenta una evolució cap amunt i, segons Decathlon, la demanda es concentra en segments com l’alt rendiment, la mobilitat elèctrica i altres serveis associats.
Dins aquest context, doncs, Decathlon ha obert les quatre botigues pop up amb l’objectiu de convertir-se en “l’opció omnicanal de referència per a tota mena de ciclistes, tant en format físic com en línia”.