[title]
Dies abans que Barcelona celebri el Dia del Brasil, la ciutat acollirà una altra festa tradicional de Llatinoamèrica: la de Mèxic. Els pròxims 13 i 14 de setembre, la ciutat acollirà la 15a edició de la festa més gran d'Europa dedicada a la cultura mexicana i que ja s'ha convertit en una tradició a la ciutat.
Durant dos dies, el Poble Espanyol tornarà a ser l'escenari per celebrar la festa del Festival Barcelona Vive México, que commemora la independència de Mèxic i celebra la identitat del país amb activitats, tallers i actuacions obertes a tothom.
L’Associació Cultural Mexicano Catalana (MEXCAT), organitzadora del festival, ha avançat que s’hi espera una assistència d’unes 23.000 persones i que un dels punts destacats del festival serà l’espectacle de lluita mexicana, amb lluitadors mexicans i internacionals.
“Estem molt emocionats de compartir les nostres tradicions i de crear un espai on l’alegria, la música i la gastronomia mexicana siguin les protagonistes”, ha assegurat el president de MEXCAT, César Cárdenas.
Entre les activitats destacades també hi ha les actuacions en directe de música i dansa i les parades de gastronomia de diferents regions del país, amb propostes com els tacos i els antojitos. Si voleu consultar el programa complet del festival, ho podeu fer a través de la seva pàgina web.
Horaris i entrades
El festival està obert a tothom, persones mexicanes i no mexicanes, i les entrades ja estan a la venda a la taquilla del Poble Espanyol o de manera anticipada a la pàgina web d’Atrápalo, on podreu aconseguir-les amb un 17% de descompte, a 10 euros.
La festa també està oberta als més petits, i els menors de 4 anys podran accedir-hi de manera gratuïta.


