Notícies

El karaoke barceloní que té una història amb Bono d'U2 celebra 30 anys d'història

L'espai de la Vila Olímpica que obre cada nit i és conegut per la seva discreció organitza una festa per celebrar tres dècades

Laia Carpio Fusté
Escrit per
Laia Carpio Fusté
Periodista
Touch Music Karaoke Bar
Touch Music | Touch Music Karaoke Bar
Publicitat

Touch Music Barcelona celebra 30 anys sent l'escenari de milers d'històries. L’aniversari, que es celebrarà l’1 d’agost, recordarà tot el que aquest local de karaoke emblemàtic de la ciutat ha viscut des del 1996, incloent-hi la visita d'un dels grups més populars del món de la música.

Aquest espai, ubicat al carrer de Joan Miró, 8, en plena Vila Olímpica, ha posat en marxa una campanya commemorativa que recorre la seva història a través de les xarxes socials, per recuperar la seva imatge original sota el lema sent escenari de moments molt especials. Tot i recordar els seus inicis, hi ha un element que aleshores no tenien: més de 148.000 cançons en més de 14 idiomes.

La nit que Bono d’U2 va fer un karaoke amb Touch Music Barcelona

Aquesta empresa de karaoke és coneguda per obrir totes les nits i ser un punt ple de vida de la ciutat, però sobretot, per la seva discreció. Per aquest motiu, famosos i futbolistes d’elit confien en els seus serveis.

Tot i així, va haver-hi una nit en què es va filtrar informació: l'equip de producció d'U2 havia llogat un espai a Barcelona l'octubre de 2015 per celebrar una festa privada durant la seva gira europea, instal·lant-hi un karaoke on fins i tot Bono va cantar davant del seu propi equip.

Actualment, resistir a Barcelona és tot iun esport; i mentre aquest local celebra els seus 30 anys, d'altres han hagut de tancar per tercera vegada tot i l’admiració de grans personalitats catalanes. Però no tot són males notícies: aquest altre negoci acaba de complir 110 anys (és la llibreria més antiga de Barcelona).

Per estar al dia dels millors llocs per sortir de festa, no et perdis la nostra llista.

Últimes notícies
    Publicitat