Notícies

El metro de Barcelona funcionarà 43 hores sense interrupció per Cap d’Any: horaris i freqüència de pas

Les vuit línies i les 165 estacions de la xarxa de metro donaran servei des de la matinada de dimecres fins a la mitjanit de dijous

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Redactora
Metro de Barcelona
Foto: Shutterstock
Publicitat

Sigui quin sigui el pla que tingueu per Cap d’Any, si requereix fer desplaçaments sempre és recomanable evitar agafar el cotxe. Per aquest motiu, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha anunciat que el metro funcionarà durant 43 hores sense interrupció fins a l'1 de gener. 

Així doncs, els trens de vuit línies que passen per 165 estacions de la xarxa de metro circularan sense parar des de les 5 de la matinada del dimecres 31 de desembre fins a la mitjanit de l’endemà dijous, 1 de gener

Pel que fa als temps d’espera, des de les 21 h de dimecres fins a les 2 de la matinada de dijous els trens circularan a intervals per sota dels quatre minuts a les línies 1 i 3; per sota dels sis minuts a la línia 5; al voltant dels sis minuts i mig a la línia 2, i per sota dels set minuts a la línia 4. Entre les 2 i les 5 de la matinada els trens circularan amb un interval per sota dels deu minuts a les línies 1, 4 i 5 i al voltant dels onze minuts a les línies 2 i 3.

Metro
Foto: Vicente Zambrano González

El transport fins a la festa de Cap d’Any a Maria Cristina

L’acte més esperat de la nit a Barcelona és, sens dubte, la festa que se celebra a l’avinguda Reina Maria Cristina, i que enguany inclourà un espectacle amb focs artificials, música, drons i la Font Màgica de Montjuïc després d’anys tancada per la sequera. 

cap d'any, maria cristina
Foto: Ajuntament de Barcelona

Per arribar-hi, TMB recomana fer servir el metro concretament de l’estació d’Espanya (L1 i L3), la més propera, i també de les d’Hostafrancs (L1), Tarragona (L3), Rocafort (L1) i Poble Sec (L3). Davant la multitud de gent que s’hi espera, a totes les estacions hi haurà personal destinat a ajudar a regular els fluxos de passatge

Això sí, per preparar l’espai, hi haurà algunes restriccions de trànsit a l’àrea de l’avinguda, com els desviaments de bus a partir de les 19 h de les línies 13, 23, 150, X3. Una hora més tard, a les 20 h, les afectacions també arribaran a les línies D20, H12, H16, 46, 65. 91, 109 i X2.

Si vols aprofitar els últims dies, aquí tens la guia completa per celebrar Nadal a Barcelona

Més de Cap d’Any
    Últimes notícies
      Publicitat