[title]
Els Labubus s’han convertit en una de les joguines col·leccionables més buscades dels darrers mesos. Aquests ninots –per a molts, lletjos– inspirats en l’estètica kawaii, amb el cap gros i els ulls molt grans, s’han viralitzat a les xarxes socials i ara els podreu trobar en aquesta nova botiga a Barcelona.
Després de l’èxit de l’espai efímer que va obrir a la ciutat a finals del 2024, la jogueteria Pop Mart ha inaugurat la seva primera botiga física al centre de Barcelona. La marca de joguines de disseny s’ha instal·lat al número 3 del Portal de l’Àngel amb una botiga de 124 metres quadrats.

“Barcelona sempre ens ha inspirat amb la seva ànima artística i la seva comunitat apassionada. Obrir aquesta botiga és la nostra forma de donar les gràcies als fans que van fer del pop-up tot un èxit”, ha assegurat el director general i responsable d’Europa de la companyia, Peter Shipman.
L’establiment arriba després de les obertures recents a altres ciutats europees com Milà, Amsterdam i Berlín. La de Barcelona, doncs, també tindrà totes les col·leccions de ninots de la firma, com els Skullpanda, Hirono, Molly, Twinkle Twinkle i, per descomptat, els famosos The Monster (Labubus).

Els Labubus, un èxit mundial
Durant la inauguració del pop-up de Pop Mart a Barcelona el passat 30 de novembre, es van registrar cues de més de sis hores amb milers de persones que esperaven aconseguir una de les figures col·leccionables de l’empresa, entre les quals destaquen els Labubus.

Persones d’arreu del món porten, com si es tractés d’un clauer, un d’aquests peluixos penjats de les bosses com si fossin un accessori de luxe. Celebritats com Rihanna també s’han afegit a la moda i la cantant s’ha deixat fotografiar amb un Labubu penjat de la seva bossa Louis Vuitton.
Altres personalitats que no s’han pogut resistir als ninots peluts han estat David Beckham, Kim Kardashian, Lizzo i Simone Biles, entre moltes altres.