Notícies

H&M tanca l'única botiga de Weekday de tot l'Estat (que estava al centre de Barcelona)

La cadena de moda ha abaixat la persiana tres anys després d'obrir l'única botiga d'Espanya a Passeig de Gràcia

Laia Jordà Sánchez
Redactora
Weekday Barcelona
Foto: Marcela Grassi
Publicitat

Tanca un dels punts de trobada dels amants de la moda a Barcelona. Després de la seva obertura el 2020, la botiga Weekday abaixa la persiana per donar pas a un espai nou. La marca forma part del grup H&M des de 2008, els quals han decidit tancar l'única botiga del país per obrir una botiga de Cos, que també forma part del grup. L'exclusiu espai de Weekday estava situat al número 33 de Passeig de Gràcia i ocupava 400 metres quadrats que van captivar als amants de la moda més exigents amb peces bàsiques, úniques i amb un excel·lent treball del teixit texà.

Com altres marques que han captivat la Generació Z, aquesta ha creat una sòlida estètica al seu voltant, creant un sentiment de comunitat al dur una de les seves peces, començant pels mateixos establiments. El de Barcelona seguia l'estètica moderna i transgressora de la marca, on van mantenir els conductes de ventilació industrials originals, així com el color metàl·lic típic de les fàbriques. A més, al final destacava una gran escala de color groc fluor que duia a la segona planta. La botiga cobrava un gran sentit amb relació a la direcció artística de la marca, ja que, la roba de Weekday destaca pels seus colors neutres, normalment 'nonseasonal' (no estacionals), tot i que a les col·leccions sempre hi ha alguna peca amb algun color cridaner.

Weekday Barcelona
Foto: Laia Jordà

Weekday va sorgir com una nova proposta per gent jove amant de la moda que es preocupa per un consum més responsable. Partint d'aquesta base, el 80% de les seves peces estan fabricats amb materials sostenibles, a més de crear peces personalitzables on una samarreta pot tenir tres opcions diferents. Tot i ser una marca de 'fast fashion' (moda ràpida), s'allunya de models com el de la nova botiga de Shein a Barcelona. Weekday és una de les més curoses amb la petjada de carboni, per aquest motiu, la producció de peces és limitada i la varietat és més reduïda que en altres cadenes.

El tancament de la botiga de Barcelona suposa que ja no hi ha cap establiment físic de Weekday a Espanya. De moment, la marca no ha anunciat cap data d'una propera inauguració a la ciutat, així que si voleu alguna de les seves peces, haureu d'anar a alguna de les botigues físiques que tenen per Europa o, si no us voleu moure massa, de manera online.

NO T'HO PERDIS: Ikea obrirà dues noves botigues a Barcelona a l'estiu

Llegeix el número de juliol i agost de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Més de Estiu

    Últimes notícies

      Publicitat