[title]
Abans que tots quedéssim bocabadats amb Berghain, la nova cançó de Rosalía, la de Sant Esteve Sesrovires va publicar un tros de cinc segons del videoclip del tema que es va omplir de milers de comentaris que preguntaven d’on era la samarreta que duia l’artista… I nosaltres ja ho sabem.
Rosalía va lluir una peça signada per Cristina de Blas i Jimena R. Herrera, les joves dissenyadores –tenen 24 anys!– de la marca barcelonina CentsdeCels. La catalana duia escrit al pit i en lletres negres el missatge “My intrusive thoughts sound like this”, una frase que ja ha fet la volta al món i que té ADN barceloní.
Ver esta publicación en Instagram
La firma emergent CentsdeCels va crear aquesta samarreta en exclusiva per ella, tot i que De Blas confessa a Time Out Barcelona que “no sabíem per què era ni quan sortiria, no sabíem res”. La cofundadora de la marca assegura que quan el seu estilista, en José Carayol, va contactar amb elles, “vam pensar en diferents dissenys, però al final va funcionar més aquest, ja que era on la frase es veia més”.
“Quan vam veure la samarreta a Berghain va ser un xoc increïble. Què hi ha millor que sortir en el primer teaser de la nova era de Rosalía?”, confessa De Blas. “Estem molt agraïdes a José Carayol per comptar amb nosaltres, ens fa moltíssima il·lusió tot plegat”, conclou.
Rosalía, però, no és el primer cop que duu una samarreta de CentsdeCels, sinó que ja ho va fer durant la Fashion Week de París, quan va crear una gran expectació amb una samarreta on es llegia la frase “My brain sounds” (‘els sons del meu cervell’, en català).
Ver esta publicación en Instagram
Un fenomen que neix com un regal
“Per l’aniversari de la Jimena, li vaig regalar una samarreta estampada amb un disseny que havíem fet feia uns mesos amb el nom de CentsdeCels i que es va convertir en la primera peça de la marca”, va confessar fa unes setmanes Cristina de Blas a Time Out Barcelona.
Malgrat que la firma va sorgir com un regal, ambdues creadores van voler unir l’art queer, la creativitat i la idea de personalitzar la seva pròpia roba, una idea que es va materialitzar en una samarreta que va donar peu a moltes altres.
“La majoria de les nostres primeres clientes eren noies enamorades que volien un regal per a les seves xicotes, i això ens va motivar a continuar” va afegir De Blas durant la mateixa entrevista.
Ara, frases i paraules com “No tinc fomo”, “Un petó i adeu” i “Help me leave Barcelona” ja són habituals veure-les pels carrers de Barcelona estampades en aquestes característiques samarretes.
La marca que enamora les artistes del moment
Només un any després del primer llançament, els seguidors de la marca no paren de créixer i ja han arribat a personalitats com Mushkaa, Greta Farelo, Julieta, Maria Hein i Mar Vallverdú, entre moltes altres.
L’última a afegir-se a la llista ha estat l’artista Nathy Peluso, qui ha publicat un vídeo al seu perfil d’Instagram amb una samarreta de CentsdeCels on es pot llegir la frase en català “Amor meu”. L’argentina ha lluït la samarreta en el vídeo on avança el seu nou tema A Caballo.
Ver esta publicación en Instagram


