Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Victoria's Secret
Foto: Instagram / @victoriassecretspain

La marca de llenceria més famosa del món obrirà la seva primera botiga de referència a Barcelona

La 'flagship store' de la marca nord-americana tindrà a la venda tota la seva col·lecció de productes de perfumeria i accessoris, així com de moda íntima i de la llar

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Publicitat

Les desfilades dels àngels més famosos del món van ser un dels esdeveniments més esperats del sector de la moda. Els espectacles de Victoria's Secret van revolucionar el món de la llenceria amb desfilades televisades acompanyades dels artistes més exitosos del moment, com Taylor Swift, Justin Bieber, Rihanna i Justin Timberlake, entre molts altres. Durant molts anys, les desfilades de la marca van batre rècords d'audiències i les models que hi apareixien tenien un bitllet gairebé assegurat cap a l'èxit. Les botigues físiques de la firma nord-americana van arribar a diverses ciutats del món, inclosa Barcelona, on actualment té dues botigues; una a La Maquinista i una altra al Maremàgnum. Ara, la firma inaugurarà una tercera que funcionarà com a 'flagship', o botiga de referència, a Barcelona, al número 11 de Passeig de Gràcia.

Victoria's Secret
Foto: Shutter Stock

Segons ha anunciat el portal de notícies d'Idealista, l'empresa situarà la seva primera 'flagship store' a Barcelona en un local de poc més de 600 metres quadrats que ocupava l'antiga botiga de Stradivarius abans de traslladar-se a pocs metres, al número 3 de Passeig de Gràcia, i on ara es troba la botiga efímera de Natura. Aquest serà el primer punt de venda físic de Victoria's Secret que comptarà amb tota la col·lecció completa de la firma de Barcelona, que anirà més enllà dels perfums, la cosmètica i els accessoris i inclourà tots els productes de la seva col·lecció de moda íntima i de la llar.

Una marca envoltada de polèmica

Igual que la societat, la moda també va evolucionar i els estàndards de bellesa es van començar a qüestionar, el que va fer que milers de persones acusessin la marca de misògina i de perpetuar cànons estètics impossibles que podien ser els catalitzadors de molts casos de TCA arreu del món. Després d'anys de crítiques, finalment la desfilada de Victoria's Secret es va cancel·lar l'any 2019 i, un any després, el 'New York Times' va publicar un reportatge amb diversos testimonis de models i treballadors de la marca on denunciaven l'assetjament i els mals tractes que van patir per part del seu fundador, Leslie Wexner, i el director de màrqueting, Ed Razek. El passat 2023, quatre anys després de la desaparició de l'icònic esdeveniment, la firma va tornar al sector amb una imatge renovada sota el lema de "tots som àngels" amb un documental que es va estrenar a Amazon Prime titulat 'Victoria's Secret World Tour'.

Victoria's Secret
Foto: Shutter Stock

La idea era no perdre l'essència de les seves històriques desfilades, però amb una rentada de cara amb models de diverses talles i nacionalitats, sense renunciar a cares icòniques de la marca com Adriana Lima, Gigi Hadid i Candice Swanepoel, entre moltes altres. Els comentaris a les xarxes no es van fer esperar i, mentre alguns usuaris asseguraven que la producció era "una còpia mal feta de la idea de Savage X Fenty", la marca de llenceria de Rihanna, altres demanaven una segona oportunitat per a la marca nord-americana.

Segons les dades, Victoria's Secret encara està molt lluny de recuperar les xifres dels seus anys daurats, ja que va generar 6.200 milions d'euros durant el 2023, un 5% menys que el 2022 i una xifra molt inferior als 7.500 milions de 2020.

NO T'HO PERDIS: De caserna de la Guàrdia Civil a botiga de joies de disseny: així és el primer espai de MAM Originals a Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Últimes notícies

    Publicitat