Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
La desnuda Nude Project
Foto: Nude Project

La marca de roba que ha captivat la generació Z treu la seva pròpia marca de cervesa

La birra es diu La Desnuda i només es podrà aconseguir a través de la plataforma Glovo

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Publicitat

A cada ciutat on han obert una botiga s'han format cues que han arribat fins a les cinc hores d'espera, com a la de Barcelona. Des del moment que van llançar la primera col·lecció de samarretes, les frases 'Pretty girls like trap music('A les noies guapes els agrada la música trap') o 'Future milf' (MILF són les sigles de 'mother i'd like to fuck': la traducció la podeu buscar vosaltres mateixos!) van inundar les xarxes socials. Nude Project ha captivat la generació Z amb la seva roba i ara s'ha animat per crear la seva pròpia marca de cervesa sota el nom de 'La Desnuda'. De moment, la beguda només es pot aconseguir a través de la plataforma 'delivery' Glovo, tot i que han dit a les seves xarxes socials que els hi agradaria arribar als establiments físics.

La desnuda Nude Project
Foto: Nude Project


Bruno Casanovas Álex Benlloch, els seus joves creadors, han explicat que el llançament del nou projecte era el que necessitaven per acabar de formar la identitat de la marca. Amb 'La Desnuda', Nude Project ha reestructurat la empresa per crear una divisió especialitzada en la comercialització de begudes alcohòliques.

De moment, 'La Desnuda' només es pot comprar a través de Glovo per un preu d'1,29 euros per llauna, 7,74 euros el lot de 6 i 15,48 euros el de 12 unitats. Segons els seus creadors, el gust de la beguda és suau i, com tots els productes de la firma de moda, "va més enllà".

L'univers Nude

El projecte de Nude va començar amb 600 euros d'inversió i actualment ja és la marca amb el ritme de creixement més ràpid del país amb més d'un milió de seguidors entre Instagram i Twitter. Gran part del seu èxit es deu a la identitat que han creat al voltant de la marca, que fa sentir part de l'univers de Nude Project a qualsevol persona que compra una peça de la firma.

NO T'HO PERDIS: Arriba a Barcelona una botiga efímera per a fanàtics de la moda emergent i desconeguda

Llegeix el número de setembre de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Més de Estiu

    Últimes notícies

      Publicitat