Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Alohas, tenda Madrid
Ig: @alohasAlohas, tenda Madrid

La marca viral Alohas obre la seva primera botiga a Barcelona (hi ha regal per als 100 primers assistents)

L'empresa de roba i calçat, nascuda en l'entorn digital, fa el salt al 'retail' amb aquest establiment al centre de la ciutat

Enora Le Roux
Escrit per
Enora Le Roux
Publicitat

La marca Alohas obra la seva primera botiga física de Barcelona el pròxim 4 d’abril i per l’ocasió, les cent primeres persones que es presentin al local de la Rambla de Catalunya 113, a partir de les 18 h, rebran un regal de la marca, així com l’oportunitat de participar en el sorteig 'la bossa', que no han revelat de què tracta. La jornada es completarà amb música i altres esdeveniments sorpresa.

L’empresa especialitzada en calçat va néixer 100% dins l’entorn digital, així com s’expandeix en ell. De fet, a l'Instagram acumulen més d’un milió de seguidors i el 75% dels seus ingressos provenen de la seva pàgina web; el 25% restant procedeixen de la distribució dels seus productes a través de grans magatzems, com El Corte Inglés, o canals multimarca. Tanmateix, l’empresa ja havia organitzat diversos establiments efímers, per això no sorprèn que ara aposti per l’entorn físic amb l’obertura d’aquesta botiga, i una altra, que ja està operativa, a Madrid. 

L’objectiu d’embarcar-se en aquests nou projectes és incrementar la seva presència en el mercat espanyol i és que, tot i ser una empresa barcelonina, el 95% de les seves vendes provenent del mercat internacional, sent els Estats Units el seu principal client (un 40% dels seus ingresso), seguit de França (prop del 10%).

El naixement d’Alohas

L’any 2015 el fundador de la marca, Alejandro Porras, es trobava a Hawaii gràcies a una beca esportiva. El furor que les seves espardenyes generaven entre els seus companys nord-americans el van dura a aventurar-se en el món del 'retail' del calçat. En aquella època, Instagram també començava la seva escalada de popularitat i Porras va utilitzar la xarxa social com a vitrina i com a nucli per a crear una comunitat fidel. 

Des de la seva fundació, però especialment des de l’any de la pandèmia, l’empresa ha anat creixent de manera orgànica. El 2020 els seus ingressos van arribar fins als 20 milions d’euros, i el 2022, fins als 30 milions.

NO T'HO PERDIS: Les botigues més boniques de Barcelona

Vols estar al dia de tot el que es mou a la ciutat? Inscriu-te a la nostra newsletter i tindràs tota la info i els plans que t'agraden per gaudir de Barcelona

Últimes notícies

    Publicitat