Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Xurreria Alpuente
Foto: Marien MC

Reobre la xurreria de Barcelona més viral de TikTok després de cinc mesos sense llum

Juan Alpuente, el seu propietari, va explicar el problema que el va obligar a tancar el passat mes de maig als seus més de 550.000 seguidors

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Publicitat

Si sou usuaris fidels de TikTok, és molt probable que us hagi sortit algun vídeo del xurrer més viral de BarcelonaJuan Alpuente és el propietari de la històrica xurreria Alpuente, a la cantonada del carrer de Ribes número 161, que ja acumula 75 milions de visualitzacions a l'aplicació. Malgrat la seva popularitat, va haver de tancar el passat mes de maig en contra de la seva voluntat per un problema elèctric. Finalment, després de cinc mesos amb la persiana abaixada, l'establiment ja ha pogut reobrir. "Diria que resorgeix de les cendres, però resorgeix entre els xurros", és el que en Juan ha dit a TikTok per anunciar als seus més de 550.000 seguidors la seva tornada. 



El local fa 67 anys que és a la ciutat, però ha sigut a partir de TikTok que s'ha posat de moda entre amants del menjar i algunes cares conegudes. El problema que el va deixar sense llum, segons Alpuente, va ser a causa d'un cable mal posat que Endesa va haver de tallar, malgrat que l'Ajuntament li havia confirmat que tot estava correcte. Finalment, gràcies a un seguidor que és treballador de la companyia, en Juan ha pogut tornar a treballar.

Un èxit a TikTok

Actualment, el perfil d'Instagram de la xurreria té gairebé 40.000 seguidors i ja compta amb més de 75 milions de visualitzacions a TikTok, cosa que ha fet que els seus beneficis hagin crescut entre un 20 i un 30%. Els vídeos d'en Juan han donat la volta al món i centenars de persones ja han anat a provar els seus famosos xurros des de diverses parts del planeta. Entre els clients, també hi ha hagut gent famosa, com el polític Ernest Maragall i el youtuber Marc Flotats, entre d'altres. Malgrat la seva creixent popularitat, en Juan ha assegurat que ell "no és 'influencer', sinó xurrer", i que utilitza la plataforma per donar visibilitat al seu negoci de barri.

NO T'HO PERDIS: 15 restaurants nous de Barcelona que has de tastar

Llegeix el número d'octubre de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Més de Estiu

    Últimes notícies

      Publicitat