[title]
Barcelona és una ciutat bolcada en les causes socials, i durant l’època nadalenca aquest esperit solidari es multiplica. Dins la llarga llista d’iniciatives, se n’hi acaba d’afegir una altra que vol apropar la música als més petits –i als que no ho són tant, també– amb un objectiu: recaptar joguines per a nens del Poble-sec en situació vulnerable.
El 3 de gener la Sala Apolo celebrarà una nova edició de Joguina Solidària, el concert benèfic de Reis en col·laboració amb l’Escola de Rock Festival. Tot i ser un acte gratuït, amb entrada lliure i sense reserva prèvia, per entrar-hi només hi ha una condició: haureu de portar una joguina.
A partir de les 17 h, a l’entrada haureu d’entregar una joguina nova o no utilitzada que no sigui de caràcter bèl·lic ni que fomenti estereotips sexistes. Un cop feu la vostra donació, ja podreu entrar a la sala on l’escola En Clave de Soul escalfarà el públic abans de les actuacions principals.
Ver esta publicación en Instagram
A les 18.30 h serà el torn de la banda Medalla, que presentaran en directe el seu nou disc Música Màquina, que fusiona el mètal, el punk i el rock. Una estona més tard, la banda Eli Rodríguez tancarà el cartell amb el seu disc de debut. A més de la música en directe, la jornada es completarà amb tallers de xapes i imants que es duran a terme en un format de ludoteca musical.
A qui van destinades les joguines?
Totes les joguines recaptades a l’entrada de la Sala Apolo es donaran a Bona Voluntat en Acció del Poble-sec, una ONG amb més de 90 voluntaris que ja atenen 700 famílies de la zona en risc d’exclusió social. Així doncs, l’entitat repartirà les joguines entre els nens del barri.


