[category]
[title]
L’Auditori, el Liceu, el Mercat de les Flors, Teatre Lliure, el Teatre Nacional de Catalunya i el Palau de la Música han posat en marxa el programa Vibe 35 per a captar al públic més jove
La gent jove també forma part de la cultura. Aquesta és la premissa de la qual parteixen les sis institucions propulsores de la idea 'Vibe 35'. L’Auditori, el Liceu, el Mercat de les Flors, el Teatre Lliure, el Teatre Nacional de Catalunya i el Palau de la Música han posat en marxa un programa que ofereix a joves, d’entre 18 i 35 anys, espectacles de dansa, teatre i música a preus reduïts, d’entre 10 i 20 €. La finalitat del Vibe 35 és apropar a la gent jove als espais als espais culturals, fent-los més atractius i accessibles. De fet, es preveu que més de 10.000 joves podran accedir a les activitats i gaudir d'aquests preus especials.
Vibe 35 començarà al Mercat de les Flors el 21 d’octubre i durant els següents 10 dies cada institució oferirà un espectacle amb 'aftershow'. S’acabarà l’1 de novembre al Palau de la Música tot i que des de les sis institucions esperen que acabi sent un habitual a les seves programacions.
L’agenda del Vibe 35 té la següent programació:
Més enllà de la programació de luxe (Mozart, Verdi, Saramago), el programa Vibe 35 destaca també per la manera de comunicar-la al públic al qual s'adreça: i és que no tenen vergonya de recomanar 'Don Giovanni' als joves que van créixer amb sèries com Gossip Girl, Pretty Little Liars o Dates -segur que Mozart s'hauria enganxat moltíssim a les aventures de Blair Waldorf i Serena Van der Woodsen!- o 'Assaig sobre la ceguesa' als amants de les ficcions distòpiques de Black Mirror (Netflix) El col·lapse o The Leftovers. Les entrades encara no estan a la venda, però no tenim cap mena de dubte que quan estiguin disponibles volaran rapidíssim. Ara bé, els previsors podeu deixar el vostre mail al web per rebre un avís per a comprar-les.
Llegeix el número d'octubre de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat
Discover Time Out original video