Notícies

SSSTUFFF, la revolucionària botiga de Barcelona que ven roba que canvia de color i desprèn olors

Aquesta marca fundada a Barcelona és tot un reclam pels fans de la cultura japonesa i l'estil urbà

Clara Ruiz
Escrit per
Clara Ruiz
Estudiant en pràctiques
Una de las 'calles' del supermercado SSSTUFFF
Foto: Clara RuizUna de las 'calles' del supermercado SSSTUFFF
Publicitat

Us imagineu poder comprar peces de roba exclusives dins d'un supermercat? Ara afegiu un toc del Japó, llums de neó i màquines 'arcade'. El que obtindreu serà una experiència innovadora i diferent que no us decebrà. Això és 'SSSTUFFF' (carrer del Duc, 7) una marca de Barcelona amb una única botiga física a la mateixa ciutat. Fundada el 2019, la primera col·lecció va ser llençada el 2020 buscant la interacció del consumidor, amb peces de roba que es poden tallar, olorar, rascar i fins i tot canvien de color.

Cultura 'Hypebeast', viatges arreu del món i sostenibilitat

Segons Jepi i Ho, fundadors de la marca 'SSSTUFFF', amb la seva moda volien "combinar el seu amor per al 'streetwear' i la moda amb la seva visió de felicitat". Tots dos es consideren infants de la coneguda com a cultura 'Hypebeast', un subgènere de l'estil de vestir 'streetwear' que sorgeix dels estils de vida dels patinadors i 'surfers' californians. Aquest combina peces de roba casual com samarretes, dessuadores 'oversize', texans i bambes amb roba d'esport i elements de hip-hop.

Jepi i Ho expliquen que "sentíem que faltava alguna cosa dins del 'Hypebeast'. Volíem crear una marca que no només es veiés bé, però que també fos tota una experiència i record per la gent. Venim de diferents cultures i volíem construir un pont que connectés a persones de diferents orígens a través dels nostres dissenys únics i interactius".

Per crear les seves peces exclusives s'inspiren en viatges que han fet arreu del món i les persones que coneixen. Incorporen aquesta heterogeneïtat mitjançant paraules en diferents idiomes, olors, i fins i tot tiquets de compra d'establiments com Starbucks.

Un dels valors que prioritzen amb 'SSSTUFFF', però, és el de la sostenibilitat: "No només financera, també és mental, amb les nostres peces interactives, com una dessuadora que es pot cosir o una altra amb una 'cabina telefònica incorporada', volem retornar aquestes experiències més tradicionals i artesanes", expliquen Jepi i Ho, "recordant aquestes experiències, volem inspirar els nostres clients a apreciar cultures que estan desapareixent i animar-los a portar un estil de vida més sostenible".

Botiga, supermercat o un carrer de mercat japonès?

Seguint aquest concepte de fusió de cultures, sostenibilitat i accessibilitat, la botiga de 'SSSTUFFF' està inspirada en un supermercat. Els productes estan presentats en diferents estanteries curiosament il·luminades, dins de màquines 'arcade', i fins i tot podeu trobar una nevera amb gorres a dins.

A més, i seguint l'estil de prestatgeries del supermercat tradicional, a la part superior trobem tot de capses que recorden a capses de cartó d'empaquetatge o detergent, i és en aquestes on van empaquetats els diferents productes.

Un dels 'carrers' del supermercat SSSTUFFF
Foto: Clara RuizUn dels 'carrers' del supermercat SSSTUFFF

Llums de neó, cartells de rebaixes, etiquetes de rebuts i preus i fins i tot una paret que simula un carrer de mercat japonès, on veiem una façana amb l'entrada tancada d'una botiga. 

Llums neó, façanes i caixes de supermercat dins de la botiga
Foto: Clara RuizLlums neó, façanes i caixes de supermercat dins de la botiga

Samarretes que van més enllà dels teixits

Tot i que els productes de la marca van des de mitjons, gorres i vambes a dessuadores i postals, 'SSSTUFFF' és única per les seves samarretes especials. Entre elles trobem la samarreta d'olor, la qual fregues i desprèn aroma a lavanda; la samarreta 'Rasca y gana', que pots rascar i descobrir el número guanyador; una samarreta amb gel d'ungles o una altra amb 'cabell' que pots tallar. 

Samarretes especials amb olor a lavanda i 'Rasca y gana'
Foto: Clara RuizSamarretes especials amb olor a lavanda i 'Rasca y gana'

Però el seu producte estrella és una samarreta inspirada amb el tatuatge asiàtic tradicional d'un tigre, on les lletres canvien de color amb la calor corporal i el tigre ho fa amb la llum. 

Samarreta que canvia de color amb la calor corporal i la llum
Foto: Clara RuizSamarreta que canvia de color amb la calor corporal i la llum

A la botiga també trobareu la col·lecció SSSTUFFF x Diadora, una col·laboració i tribut als Jocs Olímpics de Barcelona '92 que incorpora el logotip a diferents peces de roba. 

NO T'HO PERDIS: Aíxi és Solebox, la botiga de vambes que s'ha inspirat en la Boqueria

Ja pots llegir el número de febrer de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat  

Últimes notícies

    Publicitat