Notícies

Tots els concerts gratuïts que acull el Passeig de Gràcia pel Dia Internacional del Jazz 2026

Aquest acte del Festival de Jazz de Barcelona serà el 26 d'abril, i hi haurà 10 hores de música sense pausa

Laia Carpio Fusté
Escrit per
Laia Carpio Fusté
Periodista
La Vella Dixieland
Foto: Natàlia Miró do Nascimento | La Vella Dixieland
Publicitat

El passeig de Gràcia es converteix en el club de jazz més bonic del món amb l’arribada del Barcelona International Jazz Day. El dia 26 d’abril, de 12 del migdia a 10 de la nit, a l’alçada del carrer de Casp, hi haurà concerts gratuïts continuats per celebrar aquest estil de música tan únic i imprevisible.

El dia començarà amb els Sunset Rhythm Kings, un sextet d’apassionats de la música vinculada a la Nova Orleans de començaments del segle XX, el bressol del jazz.

A continuació, Quiet Colors, format per Joanna Kucharczyk i Marcelo Woloski (percussionista de Snarky Puppy), comptaran amb convidats com ara la vocalista Thana Alexa, la també cantant i trompetista Andrea Motis, el percussionista Aleix Tobias i l’intèrpret de dulcimer Max ZT (membre de House of Waters).

El tercer concert tindrà aires afrocubans gràcies a la pianista Glenda del E (fins fa no gaire membre del grup d’Alejandro Sanz) i el seu poderós grup Q-ban Mixology, inclòs el seu pare, Mayito del Monte, a la bateria.

La recta final del dia començarà amb un record a una figura cabdal del jazz, Tete Montoliu, gràcies a la cantant Laura Simó i el trio del pianista Ignasi Terraza. Després d’ells arribarà el torn de la kora sense fronteres de Momi Maiga, que al capdavant del seu quartet torna al festival pocs mesos després del seu recital inoblidable el passat desembre.

El final de festa se celebrarà amb La Vella Dixieland Big Reunion i sis convidats de primera: Ricard Gili, Namina, Irene Reig, Joan Mar Sauqué, Pablo Martín i Josep Traver.

Horaris del Barcelona International Day

  • 12 h - Sunset Rhythm Kings

  • 13.45 h - Quiet Colors + convidats

  • 15.30 h - Glenda del E Q-banMixology

  • 17.15 h - Laura Simó & Ignasi Terraza Trio

  • 19 h - Momi Maiga

  • 20.45 h - La Vella Dixieland Big Reunion

Si vols estar al dia de l'actualitat musical de Barcelona, no et perdis aquesta llista amb els millors concerts de 2026.

Últimes notícies
    Publicitat