[category]
[title]
Aquests són els dies aprovats pel Departament d'Empresa: un festiu menys i el consegüent pont que es perd

Comença 2024 i és un bon moment fer plans, una excusa per repassar el calendari del pròxim any a la caça de ponts. Així que agafeu l'agenda que anem a posar data a la pròxima macroescapada.
El Departament d'Empresa de la Generalitat de Catalunya va configurar un calendari de festius del 2024 que ara comença en què trobem una de freda (la pèrdua d'un festiu i un pont) i una altra de calenta, amb un bon grapat de festius que cauen en divendres o dilluns i altres possibilitats de macroponts que podrem gaudir.
Comencem per la part dolenta, entre els 15 festius de l'any no estarà el 8 de desembre, dia de la Immaculada, que en caure en diumenge es perd per la causa de la festa i del pont. El seu bessó, el dia 6 de desembre, festa de la Constitució, cau en divendres, per la qual cosa, encara ens queden tres dies que seran com un bàlsam.
Se sap que serà festiu el 20 de maig, dilluns de Pasqua Granada. També que el dia de la Mercè, 24 de setembre, cau en dimarts, i que per tant, serà susceptible d'encaixar un pont ben maco en la confluència entre l'estiu i la tardor.
Discover Time Out original video