Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Drogueria Rossmann
Foto: Rossmann

Una de les drogueries més grans d'Europa obre la seva primera botiga a Barcelona (i és la més gran de l'Estat)

La cadena alemanya ja té botigues a Sitges i Sant Pere de Ribes i ha aterrat a la ciutat amb un nou espai de 1.000 metres quadrats

Laia Jordà Sánchez
Escrit per
Laia Jordà Sánchez
Publicitat

Després que la marca de cosmètica Normal anunciés que aterrava a Barcelona, una de les cadenes més grans de drogueria d'Europa també ha arribat a la ciutat. Barcelona ha estat l'escenari escollit per Rossmann per obrir el seu punt de venda físic més gran d'Espanya, on ja té 23 establiments. La multinacional alemanya ha escollit l'encreuament del carrer Berlín amb el carrer Numància, entre les Corts i Sants, per inaugurar l'espai de 1.000 quadrats als baixos d'unes oficines, que ja funciona com la seva 'flagship' (botiga de referència) a l'Estat.

Dins l'establiment podeu trobar productes de la seva pròpia gamma, així com de terceres marques, on hi ha una gran diversitat d'articles de bellesa i cura personal, accessoris, neteja de la llar, alimentació ecològica, productes per a nadons i molt més. L'empresa va arribar a Espanya l'any 2020, a València, i des de llavors s'ha establert a altres punts com les Illes Balears, Granada i Dénia, així com a Catalunya, a les ciutats de Sitges i Sant Pere de Ribes.

Drogueria Rossmann
Foto: Shutterstock

Entre els més de 12.000 productes diferents repartits en les dues plantes de la botiga de Barcelona, l'empresa tindrà un 20% en tots els articles de maquillatge i un 10% addicional al total de la compra per celebrar la inauguració només aquest divendres 23 de febrer.

Un model pioner

La multinacional va néixer el 1972 a la ciutat alemanya de Hannover i ara ha arribat a Barcelona com una de les cadenes de drogueries més grans del continent. A més, des del primer moment va presentar un model pioner; una drogueria amb autoservei que va triomfar a Alemanya i que l'ha portat a obrir més de 4.500 punts de venda físics a tota Europa, un pla que compta amb una inversió d'uns 200 milions d'euros. Amb el nou local de Barcelona, la multinacional ja té 23 punts de venda físics arreu de l'Estat i preten tancar el 2024 amb unes quinze més. 

NO T'HO PERDIS: Moda sostenible, arquitectura de disseny i molt de color: així és la botiga efímera de Thinking Mu a Barcelona

Llegeix el número d'octubre de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Últimes notícies

    Publicitat