Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Plànol Girona Temps de flors 2014 ok

Girona, Temps de Flors: com moure's pel festival

La forma més fàcil de gaudir de les exposicions florals és amb el plànol que facilita l'Ajuntament de Girona: seguiu les nostres recomanacions i no us perdeu

Escrit per
Time Out Barcelona Editors
Publicitat
La visita a "Girona, Temps de Flors" es pot iniciar des de qualsevol punt de l'itinerari. Aquest any, com a novetat, es proposa seguir les rutes marcades en el plànol. Un document que us podeu descarregar al web de Temps de Flors (www.gironatempsdeflors.cat), consultar a través de l'app Gironain o bé el podeu trobar en nombrosos punts al llarg del recorregut. El plànol és, sens dubte, una eina indispensable per moure's per l'exposició floral. La idea dels recorreguts és evitar les aglomeracions, sobretot als petits carrers, prioritzant els sentits de pujada o de baixada.
Així, si ens situem, per exemple, a la plaça Catalunya, un dels recorreguts comença en direcció a l'Ajuntament, a la plaça del Vi. Des d'aquí s'enfila el carrer Ciutadans i continua pel carrer de la Força fins a arribar a la Catedral. Aquí, una opció és desviar-se a la dreta cap als Banys Àrabs i al passeig Arqueològic, o podem continuar baixant fins que arribem en un aparcament del carrer Galligants, ens desviem en direcció al riu Onyar, i resseguim la ruta de tornada fins al punt inicial. El segon recorregut, si es comença des de la plaça Catalunya, passa per sota la muralla i transcorre en gairebé en paral·lel a l'itinerari 1. En aquest cas, però, es visiten les exposicions situades en la part més alta, i s'arriba a la Catedral per la part del damunt. Des d'allà, es proposa continuar pels Banys Àrabs fins a Sant Nicolau i la tornada es fa vorejant el riu Onyar. A partir d'aquí, i intentant respectar els sentits, els camins a emprendre dependran de cadascú, del temps que es disposi i de les ganes de "perdre's" pels espais florals de la ciutat.