Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Una presentació de cotxe sense cap cotxe

Una presentació de cotxe sense cap cotxe

Lynk&Co va presentar la seva marca a Barcelona amb la col·laboració de Time Out: una experiència única que combinava gastronomia i gràfics futuristes.

Lynk&Co
1/6
Lynk&Co
2/6
Lynk&Co
3/6
Lynk&Co
4/6
Lynk&Co
5/6
Lynk&Co
6/6
Per Màrqueting Time Out |
Advertising
La cita era dimecres 1 de març a l'Espai 88, una nau a Poblenou que combina coworking, cafeteria i espai per fer esdeveniments. Uns quants lectors de Time Out miraven encuriosits la porta per a una ocasió única: havien guanyat un premi a www.timeout.cat i eren els afortunats de veure en primícia la presentació de Lynk&Co, una nova marca de cotxes que promet revolucionar el món de l'automòbil, no només en la concepció dels turismes, sinó també en la manera que té de parlar amb els consumidors.
 
Aquesta voluntat de diferenciar-se es va notar en la festa de presentació: una experiència única per la que Time Out va sortejar entrades. La resposta va ser contundent i en només 3 dies van participar més de 500 persones. L'experiència va sorprendre a tots els assistens i, creieu-nos, no es va assemblar gens al que tots tenien al cap.
 
Per començar, van convidar a tots els assistents a un xarrup de pinya colada: així sí que es comença bé una presentació! Després, una imatge de fotomatón pel record i una petita xerrada per preparar-los pel gran àpat. Una gran taula per a 16 persones que donava la volta als conceptes clàssics de l'alta cuina: ampolles de cava amb canyetes, peces de Lego per jugar i el menú projectat sobre la taula. 
 
Als fogons, els dos xefs suecs del Punk Royale - el restaurant més sorprenent d'Estocolm - que van oferir als asistents tapes com unes ostres amb salsa picant, una gamba amb salsa de marisc, una torrada amb foie i un banana split amb xocolata. Tapes radicals amb un punt sorprenent per celebrar l'arribada de Lynk&Co. El cotxe, això sí, no el van veure. Això sí, us assegurem que les xarxes bullien a la sortida i que tots els assistents van googlejar Lynk&Co: si les estrenes són així de diferents, com seran els seus cotxes? Una nova manera de comunicar arriba a Barcelona, i Time Out recolza aquestes iniciatives que combinen la innovació comercial amb la cultura de la nostra ciutat.
Advertising