‘Helter skelter’
Foto: Gandules 2026 | ‘Helter skelter’

Gandules 2026: ‘Helter skelter’

Nova edició del cicle de cinema a la fresca del CCCB, comissariat per Desirée de Fez sota el títol de ‘Belles i eternes’
  • Sales de cinema, Aire lliure
  • CCCB. Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, El Raval
Borja Duñó
Publicitat

Time Out diu

Belles i eternes és el títol del Gandules 2026. El cicle de cinema a l’aire lliure del CCCB, que torna al Pati de les Dones els dimarts, dimecres i dijous del 28 de juliol al 13 d’agost, presenta un programa comissariat per l’escriptora i crítica de cinema Desirée de Fez al voltant de la representació de la bellesa al cinema a través de gèneres com la fantasia, el terror i la ciència-ficció i que dialoga amb l’exposició que actualment es pot veure al centre, El culte a la bellesa.

El dimecres 29 de juliol s’hi projecta el film més extrem del programa, una pel·lícula que s’avança uns quants anys a La substància de Coralie Fabregat (i que també es pot veure al Gandules 2026). Helter skelter sorgeix de l’adaptació del manga Kyoko Okazaki, història d’una famosa model que ningú sap que s’opera contínuament en secret, cosa que començarà a perjudicar el seu físic. L’horror de la pressió estètica i l’obessió per la bellesa en una cinta del 2012 formalment aclaparadora.  

Dir.: Mika Ninagawa (Japó, 2012). 127 min.

Detalls

Adreça
CCCB. Centre de Cultura Contemporània de Barcelona
Montalegre, 5
El Raval
Barcelona
08001
Transport
Plaça Catalunya (M: L1, L3), Universitat (M: L1, L2)
Preu
5 €

Dates i hores

Publicitat
Últimes notícies