Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Teatre Nacional de Catalunya

  • Teatre
  • Fort Pienc
atnc.jpg
TNC
Publicitat

Time Out diu

El teatre és obra de l'arquitecte Ricardo Bofill, segueix un estil neoclàssic i té un lobby amb tres espais per posar en escena tot tipus d'espectacles. Des de la seva inauguració oficial, l'11 de setembre de 1997 amb 'L’auca del senyor Esteve', el TNC ha programat espectacles de teatre, però sense oblidar altres disciplines com la dansa, l'òpera, el circ o les titelles.

Detalls

Adreça
Pl. de les Arts, 1
Barcelona
08013
Transport
Glòries (M: L1), Monumental (M: L2)

Què hi ha ara mateix

La plaça del Diamant

Carlota Subirós porta a la sala Gran del Teatre Nacional la novel·la més coneguda de Mercè Rodoreda, que explica la vida de la Natàlia, un personatge que passa pels tràngols de la República, la Guerra Civil i el franquisme, i que aquí està interpretat per onze actrius d’edats diferents: Lurdes Barba, Màrcia Cisteró, Montse Esteve, Paula Jornet, Vicenta Ndongo, Neus Pàmies, Anna Pérez Moya, Alba Pujol, Vanessa Segura, Yolanda Sey i Clara Aguilar, que posa la música en directe.

De Nao Albet i Marcel Borràs

Cinc anys després de Falsestuff, la muerte de las musas, el binomi Albet i Borràs torna al Teatre Nacional amb una autoficció en què, a partir de la seva futura separació, fan aflorar alguns dels seus temes favorits. 

Publicitat
També t'agradarà
També t'agradarà