Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Todas las noches de un día

  • Teatre
  • 3 de 5 estrelles
  • Crítica de Time Out
Todas las noches de un día
Todas las noches de un día
Publicitat

Time Out diu

3 de 5 estrelles

Quan Alberto Conejero publica al 2015 'Todas las noches de un día', tenia 37 anys. Els dígits importen ja que aquesta obra que es mou entre la intriga, el lirisme i el drama psicològic sembla escrita per un autor de més edat i d'altres èpoques. Llunyanes com la primera meitat del segle XIX. Revolucions pretèrites, com la ductilitat del temps de J. B. Priestley o els personatges femenins de Tennessee Williams. Que l'acció transcorri en un hivernacle envoltat de decadència també evoca el seu món dramàtic. Escenari de la relació entre un jardiner -home senzill- i la dona -un misteri- que l'ha contractat per cuidar del jardí i la seva solitud. El tercer personatge és invisible: algú que busca respostes a una desaparició.

Text amb l'atmosfera d'una modernitat canonitzada, que serveix de perfecte vehicle per a dos grans intèrprets. La principal basa de la producció dirigida amb tensió clàssica per Luis Luque. Funció per gaudir sobretot dels destacats treballs de Carmelo Gómez i Ana Torrent. Ell confirma amb aquesta actuació la seva excel·lent reputació i ella construeix un personatge de torturada gran dama amb la classe i l'enigma de les actrius del glamur en blanc i negre.

Autor: Alberto Conejero. Direcció: Luis Luque. Amb: Carmelo Gómez i Emi Ecay.

NO T'HO PERDIS: Entrevista a Alberto Conejero

Escrit per
Juan Carlos Olivares

Detalls

Adreça
Publicitat
També t'agradarà
També t'agradarà