The Ministry of Cocktails
Time Out diu
Alerta! Ens esforcem per informar acuradament. Però són temps inusuals, així que, sisplau, confirma que aquest local encara està obert.
Aquest local de Sant Antoni és un 3 en 1: restaurant, cocteleria i botiga. Tot en un on es poden comprar estris de mescla i tots els ingredients imaginables per fer un gintònic. És el projecte de David Cárdenas i els seus socis, entre els quals hi ha l'humorista Faemino, que va iniciar-se en aquest món a partir d'un certamen que triava les millors barres del país.
Aquí podreu gaudir de cocteleria clàssica i còctels d'autor que han estat guardonats als concursos que organitza la web Culture Coktails. Entre els combinats hi podeu trobar, com no podia ser d'una altra manera, el Faemino i el Cansado. El Faemino té com a ingredient principal el vermut i al Cansado hi predomina la ginebra. Tots dos capaços de deixar-te del revés abans de dinar.
Degustacions i tallers gratis
A part de la terrassa, hi trobareu un espai multidisciplinari. Per una banda s'hi organitzen tallers i degustacions gratuïtes per qui vulgui apuntar-s'hi. I per l'altra, el mateix espai es transforma en el 10 y Punto, una habitació on només hi caben deu persones que podreu llogar per fer un sopar o una celebració.