Cinema a la fresca: tota l'agenda

A l'estiu, diversos espais de Barcelona es transformen en cinemes a la fresca. Aquí teniu la cartellera completa!
Advertising

Ens agrada el cinema i ens agrada l’estiu. Quan unim aquests dos factors el resultat és un dels nostres entreteniments favorits, el cinema a la fresca. A Barcelona, per sort, cada vegada hi ha més opcions per gaudir d’una combinació que el nostre clima transforma en una aposta segura. Així, trobareu les clàssiques sessions del cine d’estiu, com la Sala Montjuïc, amb unes programacions força completes. O les propostes refrescants del cicle de l'Illa Diagonal. O el cicle Cinema lliure a les platges, totalment gratuït. Finalment, si sou dels que us quedeu a la ciutat a l’agost, no oblideu ocupar les Gandules, el cicle a la fresca del CCCB. Recordeu portar una manta per si refresca. Bon estiu!

Propers passis a la fresca

Cine

El hombre de mimbre (The Wicker Man)

icon-location-pin El Raval
icon-calendar

El cicle Gandules encara la última i tercera setmana amb tres films que podem incloure dins del camp del misticisme i l’ocultisme. En la sessió d'avui hi veurem 'El hombre de mimbre', (The Wicker Man), que basada en la novel·la de David Pinner 'Ritual', el film s’ha erigit en un gran clàssic de culte del cinema d’horror europeu. Molt més enllà de ser una pel·lícula d’horror i sacrificis, el film és una suggeridora cruïlla de pel·lícula musical i detectivesca, que exhibeix a estones un to sensual i festiu. 'El hombre de mimbre' ens introdueix en la petita illa de Summerisle, a Escòcia, on els seus habitants semblen professar un estrany culte basat en creences paganes. La desaparició d’una jove condueix el sergent de policia Neil Howie (Edward Woodward) fins a aquest apartat lloc, on coneixerà Lord Summerisle (un magnètic Christopher Lee), que sembla tenir un intens poder sobre els habitants del lloc. Robin Hardy. Regne Unit, 1973. VOSE. 88'.

Cine

Ganja & Hess

icon-location-pin El Raval
icon-calendar

Singular film que combina el cinema experimental amb el gènere de terror des de la perspectiva afroamericana. L’arqueòleg Dr. Hess Green (Duane Jones) és apunyalat una nit pel seu ajudant amb una daga provinent de les excavacions d’una antiga civilització africana. Hess es desperta després de l’atac i comprova que els gèrmens de la daga l’han convertit en immortal, però també li han despertat una set insaciable de sang. Poc després, Hess començarà una relació amb la vídua de l’ajudant, Ganja (Marlene Clark), que anirà per camins tèrbols. Blaxploitation, addiccions i cultes ancestrals en aquesta pel·lícula que va ser exhibida al festival de Canes el 1973, i amb una versió original i autoritzada pel director (n’han circulat diverses versions en VHS) que està dipositada al MoMA. Bill Gunn. EUA, 1973. VOSC. 110'.

Advertising
Cine

Train to Busan

icon-location-pin Sants - Montjuïc
icon-calendar

El cicle de cinema a la fresca al Poble Espanyol que programa durant els dimecres d'agost el Festival de Sitges projecta avui el trepidant film d'acció zombie 'Train to Busan', primer llargmetratge d'imatge real del coreà Yeon Sang-ho, director de films d'animació amb trajectòria internacional com 'The king of pigs' (2011) i 'The fake' (2013). El film arrenca amb el tren del títol sortint de Seül en direcció a Busan, un trajecte de 300 km, que un pare i la seva filla petita han de fer per reunir-se amb la mare. La sortida de l'estació coincidirà amb l'esclat d'una contagiosa infecció que converteix les persones en veloços zombis caníbals, tant a dins com a fora del tren, i això serveix a Yeon Sang-ho per explorar la naturalesa humana en situació de crisi amb l'instint de supervivència i egoisme en el focus, matisat per la generositat d'alguns personatges amb tarannà heroic.

Cine

The Love Witch

icon-location-pin El Raval
icon-calendar

Última sessió del cicle Gandules'18 amb la projecció de 'The Love Witch', on la directora Anna Biller ofereix una cinta amb una acurada estètica retro-pop molt mordaç que va passar pel festival de Sitges el 2016. Elaine (Samantha Robinson) és una atractiva dona que està decidida a trobar l’amor veritable, per a la qual cosa fa servir conjurs i encanteris que acostumen a culminar en desenllaços poc desitjats. Una pel·lícula que reivindica la figura de la bruixa des de la perspectiva feminista i que projecta qüestions candents entorn de la toxicitat del mite de l’amor romàntic o el narcisisme en la societat contemporània. Anna Biller. EUA, 2016. VOSE. 120'.

Advertising
Cine

Alta fidelidad

icon-location-pin El Raval
icon-calendar

El cicle de Cinema a la Fresca al barri del Raval La Puttanesca, que té lloc tots els diumenges fins el proper 2 de setembre a la Plaça Salvador Seguí projectarà enguany pel·lícules i documentals vinculats al comerç, com aquest clàssic de Stephen Frears basat en una novel·la de l'escriptor britànic Nick Hornby protagonitzat per John Cusack, que és propietari d'una botiga de discos de vinil a Chicago que està a punt de fallida.

Cine

La chica que saltaba a través del tiempo

icon-location-pin Sants - Montjuïc
icon-calendar

Última cita amb el cicle de cinema a la fresca que durant tots els dimecres d'agost ha programat el Festival de cinema fantàstic de Sitges i que diu adéu amb 'La chica que saltaba a través del tiempo', film d'animació japonès dirigit per Mamoru Hosoda on una noia rep un peculiar do: la capacitat d'anar cap enrere en el temps a través de grans salts. Makoto farà servir aquesta habilitat per evadir els problemes i allargar la diversió...

Advertising
Cine

La librería + El sastre

icon-location-pin El Raval
icon-calendar

El cicle de Cinema a la Fresca al barri del Raval La Puttanesca, que ha tingut lloc els diumenges d'estiu a la Plaça Salvador Seguí i que enguany ha estat dedicat a films i documentals vinculats al comerça tanca edició amb una sessió doble que començarà amb el documental Óscar Pérez 'El sastre' i que seguirà amb 'La llibrería', la última pel·lícula de la directora catalana Isabel Coixet, que ens situa en un petit poble de l'Anglaterra de 1959, on una jove dona decideix, contra l'educada però implacable oposició veinal, obrir la primera llibreria de la zona.

Cine

Le llamaban Jeeg Robot

icon-location-pin Sants - Montjuïc
icon-calendar

Última sessió del Pantalla Pavelló 2018, el cicle de cinema que organitza el Pavelló Mies van der Rohe que s’endinsa en la relació entre l’espai construït, els seus límits i les seves fronteres, i els habitants que hi resideixen, i com aquesta relació s’accentua i revela en la seva màxima expressió. L’arquitectura, i amb ella les ciutats, determina i influeix en la manera de viure de la mateixa manera que ho fan les nostres normes de convivència i les lleis que regulen les societats...

Advertising
Aquesta pàgina ha migrat al nostre nou disseny de manera automàtica. Si hi veus res d'estrany, avisa'ns a feedback@timeout.com