L’orientalisme en el desig homoeròtic
Espai Avinyó | L’orientalisme en el desig homoeròtic

L’orientalisme en el desig homoeròtic [CANCEL·LAT]

Literatura, interculturalitat i desig són el centre de la taula rodona que es farà el proper 26 de març al Centre LGBTI de Barcelona.
  • Gai i lèsbic
Publicitat

Time Out diu

Com va influir la presència al Magrib d’escriptors com Paul Bowles i el seu mecenatge a escriptors autòctons en les bases de la mirada orientalista? 

BCN Acció Intercultural i el Centre LGBTI de Barcelona han unit forces per respondre preguntes com aquesta i és per això que us proposen un diàleg sobre les implicacions de la producció cultural sorgida durant els anys 50 al Magrib en la construcció de l'imaginari homoeròtic, i la resignificació de conceptes com l’alliberament o el desig sexual.

Significa el mateix, sortir de l’armari, en qualsevol lloc del món? Què vol dir, ser lliure en el pla sexual i de gènere? Hi ha realment termes i nocions extrapolables en qualsevol àmbit cultural?

L’entrada a l’acte és lliure, però us hi podeu inscriure a espaisinterculturals@bcn.cat.

Detalls

Adreça
Preu
Gratis
Horaris
18.30 h.
Publicitat
També t'agradarà
També t'agradarà