La França Travellers és un hotel boutique de 2 estrelles només per a adults, situat al barri de Montjuïc de Barcelona. Amb una atmosfera íntima i serveis pensats per a parelles, ofereix una estada còmoda i discreta a prop d'alguns punts d'interès cultural i turístic de la ciutat.
Habitacions
Aquest hostal només per a adults té una decoració moderna i ofereix 74 habitacions amb aire condicionat, TV de pantalla plana amb canals per satèl·lit i bany privat amb assecador i articles de tocador gratuïts. Ofereixen 4 tipus d'espai diferents que van de l'estàndard a la gran suite. Algunes habitacions com les suites inclouen jacuzzi i algunes tenen un llit rodó.
Altres serveis
La recepció està oberta les 24 hores del dia i el servei d'habitacions també. Ofereixen de manera gratuïta el wifi, un aparcament privat a l'edifici i la màquina de cafè de la recepció. Si es demana és possible també obtenir informació turística.
Experiència romàntica
Amb un ambient íntim i serveis pensats per a parelles, La França Travellers és ideal per a escapades romàntiques sobretot per les habitacions que compten amb banyera d'hidromassatge i llit rodó. L'hotel ofereix servei d'habitacions les 24 hores, i això permet gaudir de menjars i begudes en la privacitat de l'habitació.
Llocs d'interès a prop
Aquest hotel situat al barri de Montjuïc es troba a pocs metres de llocs emblemàtics com la Font màgica de Montjuïc, del MNAC, el CaixaForum o el Poble Espanyol.