Que si l’òpera és per a gent gran, que si no conec cap obra, que si el Liceu és només per a aquells que s’ho poden permetre. S’han acabat els prejudicis! Ara, si teniu 15 euros a la butxaca i menys de 35 anys, podeu assistir a la preestrena de l’òpera ‘Tosca’ de Giacomo Puccini i gaudir d’un vespre ben especial.
La vetllada començarà a les 19 h amb un còctel de benvinguda a l’emblemàtic Saló de Miralls i al Foyer; a les 20 h, podreu gaudir de l’espectacularitat de ‘Tosca’, una de les òperes italianes més cèlebres; i, entreactes, podreu assaborir les delícies que trobareu als ‘food stands’ repartits en dues zones gastronòmiques. Però la festa no s’acaba aquí! A partir de les 23 h i fins a la mitjanit, el Foyer us torna a esperar amb una sessió DJ en directe, tasts gastronòmics, servei de bar i molt de ball!
Tant si ja la coneixíeu com si no, ‘Tosca’ sobre l’escenari és una obra que impressiona! Amb un muntatge totalment fidel a l’original, que demostra la modernitat de l’obra, el director escènic Paco Azorín ens porta una història marcada per l’amor, la passió, la violència, l’odi i la religió. Viure per l’art i morir per l’amor són els dos constant d’aquest títol puccinià que comptarà amb un magnífic repartiment. Esteu preparats per viure una de les obres més aclamades i representades del repertori italià?
Sota el nom de ‘Liceu Under 35’, aquesta acció neix amb la intenció de trencar amb la imatge elitista que sovint es té de l’emblemàtic teatre barceloní i acostar l’òpera a les generacions més joves. Així que ja ho sabeu, joves! Prepareu els vostres mòbils, ordinadors i tauletes, seleccioneu qualsevol dels seients del teatre per només 15 euros (quina ganga!) i prepareu els vostres DNI!