Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right 100.000 consumicions gratis per reactivar l'hostaleria
Shot of a group of young friends hanging out and having drinks together outdoors
Photograph: PeopleImages/Supplied

100.000 consumicions gratis per reactivar l'hostaleria

Ron Barceló i Grup Varma injectaran 1.5 milions d'euros a 1.500 negocis de tot el país

Advertising

Per celebrar la reobertura dels bars, Ron Barceló ha llançat la iniciativa 'Barceló By TheFace' amb la qual regalarà 100.000 consumicions a més de 1.500 bars repartits per tota Espanya, perquè els amos dels locals puguin convidar als seus clients a celebrar tot el que no han pogut en els últims mesos o, simplement, a brindar pels retrobaments d'aquests dies.

Aquesta és una de les accions del pla de reactivació de l'hostaleria que estan duent a terme Ron Barceló i Grup Varma. Amb la intenció d'ajudar al sector després d'aquests mesos de pausa, les companyies injectaran 1.5 milions d'euros a 1.500 negocis de tot el país.

Per aconseguir una de les 100.000 copes gratis, els consumidors únicament han d'accedir a la plataforma barcelobytheface.com, seleccionar un bar de la seva província i participar en el concurs. Els guanyadors rebran un codi QR amb el qual podran gaudir d'una beguda en el bar que hagin triat i convidar a tres amics per brindar amb ells. Cada usuari podrà realitzar 3 intents diaris fins al 12 de juliol.

Amb l'objectiu de “posar-li cara” a ‘Barceló By TheFace’ i als brindis de l'estiu, la companyia ha creat una edició commemorativa de la seva ampolla. El nou disseny, de fons groc i siluetes de colors alegres, inclou expressions divertides com “¡Camarero!”, frases tendres com “Te quiero” i desitjos importants com “Vive ahora”. Tot per acompanyar-nos en els inoblidables retrobaments que es produiran després de dies de tancament.

NO T'HO PERDIS: Sant Joan 2020: podrem fer revetlles i fogueres a Barcelona?

Les millors idees d'oci i cultura per fer a casa amb la nova Time In Pocket interactiva.


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial

Share the story
Últimes notícies
    Advertising