[category]
[title]
De 20.30 a 23.30 h, alguns dels temples més bonics del país es podran visitar amb una llum especial el divendres 26 de juny

Més enllà de ser espais sagrats, les esglésies estan plenes d'història i d'art (sobretot les de Barcelona, que a més són boniques). Són indrets on l'arquitectura i la ciència es connecten amb les nostres creences i amb aquelles preguntes internes que no tenen resposta. A més, són llocs per entrar i trobar-se amb un mateix, són un refugi del món sorollós i estrident. Per això iniciatives com la Nit de les esglésies convida a descobrir-les amb una altra mirada, i només serà aquesta nit.
Després de l'èxit de les dues primeres edicions, la xarxa Catalonia Sacra organitza la tercera nit omplint esglésies d’espelmes i de silenci. Aquest divendres 26 de juny, diversos temples de Catalunya s'il·luminaran de 20.30 a 23.30 h, i l'entrada serà lliure i gratuïta.
Ver esta publicación en Instagram
Discover Time Out original video