[category]
[title]
Petites, mitjanes i grans és una zona gratuïta del centre on llegir, dibuixar, pintar i descansar

Els museus i les exposicions ja són, d’entrada, bons refugis climàtics per esquivar la calor de l’estiu. Com l’any passat, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona ha volgut dur la idea més enllà obrint un espai lúdic per a infants de 0 a 10 anys centrat a repensar i construir les ciutats del futur. Sota el nom de Petites, mitjanes i grans, aquesta zona gratuïta del CCCB funcionarà com un refugi climàtic i cultural i, a més, oferirà tallers setmanals gratuïts fins al setembre.
Fins al 6 de setembre, en aquesta àrea fresca i tranquil·la, situada a l’Arxiu CCCB, s’hi podrà descansar, llegir, dibuixar, pintar i participar d’activitats que comparteixen una premissa: la d’imaginar noves ciutats possibles. L’horari general d’aquest espai familiar serà de dimarts a divendres de 16:30 a 19:30 i els dissabtes, diumenges i festius de 11:00 a 14:00 i de 16:30 a 19:30.
Pel que fa als tallers, s’hi podrà fer el taller Quiosc de mapes fets de memòria (del 16 al 21 de juny, del 14 al 19 de juliol i de l’11 al 16 d’agost), que consisteix en la creació d’un mapa d’un lloc preferit de la ciutat, plegar-lo com un mapa i desar-lo perquè pugui ser descobert per altres persones. També hi haurà Panots exquisits (del 23 al 28 de juny, del 21 al 26 de juliol i del 18 al 23 d’agost), un taller de disseny d’un panot de vorera que permetrà als assistents a enrajolar una part del terra amb el seu dibuix de panot. El ballet de les voreres (del 30 de juny al 5 de juliol, del 28 de juliol al 2 d’agost i del 25 al 30 d’agost) serà un taller de dibuix sobre els usos de la ciutat i Un parc enlaire (del 7 al 12 de juliol, del 4 al 9 d’agost i de l’1 al 6 de setembre) serà un taller de construcció de maquetes per a idear, construir i compartir espais de jocs per a Barcelona.
A més, cada dimecres i dissabte a la tarda, Petites, mitjanes i grans acollirà una projecció del cinema d’estiu per a tota la família, un cicle impulsat pel CCCB amb peces que tracten sobre la ciutat, ja sigui des de l’animació, el documental o el cinema experimental. A aquest cicle cal sumar-li la programació a la fresca de les Gandules, que projectarà 9 pel·lícules de terror i pressió estètica del 28 de juliol al 13 d'agost com a diàleg amb 'El culte a la bellesa', l'exposició del mateix centre que es pot visitar fins al novembre.
Discover Time Out original video