[category]
[title]
La Gossa Sorda encapçala el cartell, i serà el primer concert i l'únic gratuït del grup valencià a Catalunya després d'una dècada allunyat dels escenaris

Com cada any, els actes de la Diada d'aqusest 2026 acabaran amb els concerts gratuïts que organitza Òmnium Cultural cada 11 de setembre al passeig Lluís Companys. Aquesta serà la 24a edició de la Festa per la Llibertat, que aplega sempre una multitud al voltant de l'Arc de Triomf amb ganes d'escoltar les artistes que revolucionen el panorama musical en català.
Si l'any passat els encarregats d'animar la gent des de l'escenari van ser Svetlana, Auxili i DJ K-ZU, aquest any, La Gossa Sorda, DJ Trapella i, de nou, DJ K-ZU tancaran els actes de la Diada.
DJ Trapella obrirà la Festa per la Llibertat a les 19 h amb la seva fusió de sons alternatius i mainstream que l’ha portat a ser una de les DJs més destacades de l’escena catalana.
A les 21.30 h, La Gossa Sorda actuarà a la Festa per la Llibertat de l’11 de setembre. El grup valencià oferirà el seu últim concert a Catalunya, l'únic gratuït de la seva gira. El grup ha publicat un total de cinc àlbums d'estudi i ha deixat cançons que continuen sonant per tot el país com Camals mullats o Esbarzers, entre d'altres.
I el DJ K-ZU tancarà la Festa per la Llibertat amb himnes de la música catalana, a les 23.45 h.
A partir de les 12 h el dia de la Diada, Òmnium Cultural farà mostres dels seus projectes i campanyes, i aquest 2026 també hi haurà una nova edició de la fira MerCat: un centenar d’entitats i comerços de Catalunya que treballen en el marc de la llengua i la cultura.
Discover Time Out original video