[category]
[title]
El 23 de maig a les 18 h, l'equip s'enfrontarà a l’Olympique de Lyon, i si guanyen, hauran aconseguit el triplet, amb la Lliga i la Copa de la Reina

Sí, sí… molta nostàlgia pel Barça de Guardiola i el “Copa, Lliga i Champions”, però les blaugranes han aconseguit dos triplets en els últims cinc anys. I si guanyen la final de la UEFA Women’s Champions League 2026, que se celebrarà a l’estadi Ullevaal d’Oslo, a Noruega, contra l’Olympique de Lió, ho poden tornar a fer.
Per presenciar aquest moment històric del Barça, Barcelona ofereix una manera gratuïta de veure el partit en comunitat, per sentir el clam que sap tothom, al parc de les Glòries.
En aquest ja-no-tan-nou pulmó verd de Barcelona s’hi instal·larà una pantalla gegant per veure el partit final de la Champions, que es disputarà el dissabte dia 23 de maig a partir de les 18 h (et recomanem anar-hi bastant abans per agafar lloc). A més, el parc de les Glòries és l’espai ideal per a fer una mica de pícnic abans del partit i agafar forces per animar.
Si encara no hi has passejat, et recomanem que hi facis un cop d’ull, perquè és un espai ple de vida al centre de la ciutat. Els caps de setmana, per exemple, hi trobaràs l’espai de jocs de 0 a 99 anys, on es pot triar entre un centenar de jocs de taula i jugar-hi allà mateix. I entre setmana, toparàs amb gent ballant tot tipus de ritmes en trobades improvisades o organitzades, com les del Marvin, que fa classes de zumba silencioses on cadascú duu auriculars amb música sincronitzada per endinsar-se en el so.
Discover Time Out original video