[title]
Aquest Halloween, The Hoxton Poblenou deixa a un costat el terror per donar pas a màscares i barrets impossibles. El 31 d'octubre, l'hotel s'inspira en l'essència de la llegendària festa dels Rothschild per celebrar Le Bal Surréaliste i convertir el Four Corners en una pista de ball a partir de les 20 h.
El 1972, l'adinerada família Rothschild organitzava el Bal Surréaliste al Château de Ferrières, als afores de París. Una excèntrica festa amb convidats com Brigitte Bardot i Salvador Dalí, en la qual van regnar les màscares i els tocats extravagant. Jacqueline Delubac va recrear el conegut quadrat Le fils de l'homme de Magritte, mentre que Audrey Hepburn va sorprendre amb una gàbia d'ocells al cap… Una vetllada en què van regnar el surrealisme i l'extravagància.
54 anys després, The Hoxton Poblenou recupera i modernitza l'estètica de la festa. Un sopar d'estil còctel amb una proposta gastronòmica italoamericana i una barra lliure de cervesa, vi i refrescos. Un esdeveniment que s'allargarà fins a les 2 h a Four Corners.
Veure aquesta publicació a Instagram
Dues regles marquen el dress code d'aquesta festa: elegant (d'espatlles cap avall) i surrealista (d'espatlles cap amunt). Màscares, barrets, maquillatge… La imaginació no té límits; cada assistent és lliure de jugar amb la dualitat de la proposta.
La música va a càrrec de dos DJ: Soffmm i Juguete. Dos sets en contrast: Soffmm, coneguda de l'escena nocturna madrilenya, hi aportarà un estil urbà, underground i actual, mentre que Juguete apostarà per l'electrònica, barrejant acid disco, electro-house i les melodies proggy.
L'entrada és gratuïta (amb reserva prèvia a DICE), però no inclou el sopar ni la barra lliure. Les entrades per al sopar ja estan disponibles a partir de 30 € al web. Una oportunitat per celebrar Halloween d'una manera surrealista i deixar les disfresses terrorífiques per a un altre moment.


