[category]
[title]
El diumenge 25 d'octubre hi haurà jocs tradicionals, visites guiades, concerts de poesia i música, i molt més!

Per celebrar l'arribada de la tardor, el Jardí Botànic de Barcelona es vesteix de festa. Arrela’t al Botànic! és la celebració per l'arribada de la nova estació, i serà el diumenge 25 d'octubre, de 10 a 18 h. Aquest oasi de natura de Montjuïc obre les portes durant un dia amb una desena d'activitats gratuïtes per tota la família.
Arrela't al Botànic! convida a fer la volta al món a través de jocs tradicionals, a descobrir els racons del Jardí, i al capvespre, a gaudir de poesia musical, entre moltes altres propostes.
Entre les activitats, destaca Arrels, una instal·lació participativa de Toc de Fusta a les places dels Voluntaris i de les Àrides (de 10 a 17 h) que permet experimentar tradicions d'arreu del món a través del joc. Tutilimundi, per altra banda, és un espectacle itinerant amb un rodamon en tricicle que anirà de l'estany a la plaça Polivalent (de 11.30 a 13 h); i Interluni, és un concert de poesia i música al voltant de Miquel Martí i Pol a la plaça Polivalent (de 17 a 18 h).
A més, els assistents a Arrela't al Botànic! podran gaudir d'Em roda el cap!, un joc de pistes per descobrir plantes de 10 a 17 h; Visites guiades per conèixer espècies mediterrànies en tres torns (11, 12 i 16 h); la Jugatecambiental a la rampa d'accés (de 10.30 a 14.30 h) amb tallers i joc lliure.
També es farà una Plantada popular a la plaça Polivalent (de 10.30 a 14 h) per aprendre un munt de coses sobre la jardineria col·laborativa; i finalment però no menys important, La motxilla per a naturalistes, una activitat de descoberta autònoma disponible tot el dia de 10 a 17 h.
Des del Jardí botànic avisen que no hi haurà servei de restauració, i per això, els visitants poden portar el menjar i una flassada per jeure amb comoditat sobre la gespa del Jardí.
Discover Time Out original video