Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

Ja pots visitar la nova botiga de Lego a Barcelona

L'establiment de 800 metres quadrats del Passeig de Gràcia és la primera 'flagship store' de la marca a Europa

Albert Rodríguez
Escrit per
Albert Rodríguez
Publicitat

Si mai has pensat que podries ser un arquitecte en potencia, aprofita que el 29 d'octubre Lego va obrir una 'flagship store' a Barcelona on els visitants poden dissenyar i experimentar amb creacions monumentals i figuretes personalitzades, tota una nova experiència de compra.

La botiga, situada a l'entresol del número 9 del Passeig de Gràcia, es basa en un model 'retailtainment': una nova metodologia de compra que facilita la interacció entre el client i la botiga, amb totes les prestacions que ofereix. És la primera botiga de la marca d'aquestes característiques a Europa, i la tercera del món al costat de la de Nova York i Guangzhou (la Xina). 

Amb una superfície de 800 metres quadrats, compta amb la diversitat més gran de productes de la marca a Espanya, i podem trobar dissenys de Harry Potter, Star Wars, Disney i Marvel, entre de molts altres. A diferència de les altres dues botigues de la ciutat, ara els visitants poden gaudir d'experiències interactives durant la compra. Lego posa a l'abast, per primer cop a l'Estat, un Estudi de Personalització, una àrea nova de la botiga que presenta diferents formes de crear i interactuar amb la marca. 

Hem de pensar sobre com construir el futur, però sobretot hem de gaudir de l'experiència

Ara els visitants poden, per exemple, construir el seu propi retrat gràcies al 'mosaic maker', on els clients poden fer-se una fotografia al moment i dissenyar i construir una creació de la fotografia a partir dels peces de Lego. En paral·lel, ofereixen el 'minifigure factory', un espai on personalitzar i dissenyar figuretes mitjançant una impressora digital que permet que cada ninotet de Lego sigui diferent; i el 'pick a brick wall', una paret amb milers de peces úniques per fer les construccions més originals. 

Es tracta d'un nou model únic on, en paraules de Martin Urrutia, director en innovació en 'retail' de Lego, "hem de pensar sobre com construir el futur, però sobretot hem de gaudir de l'experiència".

Lego Store
Albert Rodríguez

Modernisme i creativitat: un homenatge a Barcelona

La botiga s'inspira en el modernisme que caracteritza Barcelona en un homenatge a Gaudí, qui treballava amb la tècnica del trencadís per construir els seus edificis. Desconstruir per construir: un paral·lelisme amb l'essència del joc de maons de colors més conegut a escala internacional.

Lego Flagship Store Barcelona
Foto: Lego Flagship Store Barcelona

L'objectiu de la marca és reflectir l'esperit innovador i creatiu de Barcelona amb la representació d'alguns dels edificis més emblemàtics. Per aquesta raó, trobem una maqueta de la Sagrada Família, creada amb més de 200.000 elements de Lego, i una representació del Park Güell de 26 kg i construïda amb més de 114.000 peces. En relació amb la representació de la cultura de la ciutat, al centre de l'espai s'eleva 'l'Arbre del Coneixement', una creació que representa el creixement i la creativitat de la ciutat format per gairebé 889.000 peces de Lego i construït en 1.900 hores.

NO T'HO PERDIS: Les millors botigues de disfresses de Barcelona

Llegeix el número de novembre de Time Out Barcelona amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat

Últimes notícies

    Publicitat