Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca

KikiApp: Pagar per tenir una cita

Per
Maria Junyent
Publicitat

Hem rebut una nota de premsa curiosa, sobre una 'app' creada a Marbella. El titular diu: 'Kiki, la primera app de cites que paga a l'usuari per divertir-se'. Òbviament, hem continuat llegint. 'Kiki és l'única app que connecta a usuaris que busquen companyia amb altres que estan disposats a oferir el seu temps a canvi de remuneració econòmica'. Amb els ulls fora d'òrbita, continuem amb la lectura per confirmar si això és el que sembla ser. I sí, ho és.

Kiki funciona d'una manera molt semblant a la de Tinder (l'usuari es registra i crea un perfil amb la seva foto i algunes dades com el nom, l'edat i els interessos) tot i que -petita diferència- el moment del 'match' no funciona per interès mutu, sinó econòmic: n'hi ha un que paga per tenir una cita i un altre que cobra per anar-hi. I l'app, recordem, es diu Kiki. Seguim.

Kiki proposa cinc cites preestablertes amb les seves corresponents tarifes: prendre un cafè (5 euros), anar al cinema (10 euros), prendre una copa (15 euros), compartir un sopar (20 euros) i fins i tot anar-se'n de viatge (100 euros).

Es paga a través de l'app (que assegura garantir al 100% que la cita es durà a terme), qui ofereix el seu temps i companyia es queda amb el 70% de l'import que ha pagat el seu acompanyant i el 30% restant és per Kiki, per la gestió. Ahá.

Alguns passatges de la nota de premsa semblen trets d'una entitat caritativa. Com aquest: "Aquesta aplicació pretén ajudar a socialitzar a persones que, per exemple, arriben noves a una ciutat i no coneixen a molta gent o persones amb feines amb horaris incompatibles als dels seus amics". En un vídeo d'animació que acompanya la nota, se'ns presenten alguns dels perfils que podrien estar interessats a utilitzar Kiki, com ara -atenció- vegetarians amb amics carnívors i solters envoltats d'amics que van canviar la disco pel biberó.

Per últim, però no menys inquietant, aquesta sentència, també de la seva nota de premsa: "en altres aplicacions, les dones reben notificacions durant tot el dia, mentre que els usuaris masculins no aconsegueixen el seu objectiu i perden els seus diners amb subscripcions que no són útils, però Kiki aposta per un altre model de negoci en què no hi ha subscripcions i l'usuari només paga per la cita amb el pla que ha triat ".

No hi ha més preguntes.

Últimes notícies

    Publicitat