Global icon-chevron-right Espanya icon-chevron-right Barcelona icon-chevron-right Rosalía sorprèn amb la seva nova col·laboració amb Arca
Rosalía
FOTO: Shutterstock Rosalía

Rosalía sorprèn amb la seva nova col·laboració amb Arca

Es diu 'KLK' i és el primer tema que grava amb la productora veneçolana

Advertising

"Jo vull que surti ja perquè fa un munt que es va fer", comentava Rosalía a manera de 'spoiler' al seu darrer directe d'Instagram al costat de la productora veneçolana, Arca. Les dues es van veure "les cares" la matinada del diumenge al dilluns a través de la xarxa social i van confessar l'admiració mútua que es tenen. Aquest "ja" que va pronunciar l'autora de 'Malamente' al 'live' s'esperava per al 26 de juny però, pel que sembla, han decidit llançar el senzill uns dies abans i agafar els fans desprevinguts.

A la cantant catalana li ha faltat temps per treure una altra col·laboració d'abast planetari, ja que fa menys d'un mes es publicava el videoclip i la cançó 'TKN' juntament amb Travis Scott. Amb aquesta última suma de talents Rosalía demostra la seva versatilitat a l'hora d'adaptar-se a qualsevol gènere musical, per molt trencador i experimental que sigui, com és el cas de la música d'Arca. 'KLK' no és només la nova col·laboració de les dues artistes sinó que també és una expressió popular veneçolana semblant al "què tal?".

La cançó formarà part del nou disc d'Arca, titulat 'KiCk i', que té prevista la seva aparició aquest divendres 26 de juny. A més de Rosalía, al disc també hi col·laboren Björk, Shygirl i SOPHIE.

Arca explicava al directe amb Rosalía que la cançó està inspirada en la música tradicional veneçolana, en concret en un instrument anomenat 'furruco'. El resultat és un tema electrònic, molt ballable i amb l'essència flamenca de Rosalía. Així van ser els 24 minuts de conversa entre Arca i la catalana: 

NO T'HO PERDIS: Rosalía munta un concert al seu bany i revoluciona les xarxes 

Les millors idees d'oci i cultura per fer a casa amb la nova Time In Pocket interactiva.


Time Out Love Local campaign logo

La campanya Love Local de Time Out dona suport als negocis d'oci i cultura de Barcelona. Descobreix com pots ajudar a salvar els llocs que fan de Barcelona una ciutat genial

Share the story
Últimes notícies
    Advertising