Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Time Out Barcelona
Foto: Maria Dias

Time Out Spain augmenta l'audiència en un 51% en els primers 4 mesos del 2021

Gairebé dos milions de persones van consultar cada mes els llocs webs de Time Out a Barcelona i Madrid entre gener i abril d'aquest any

Per Miquel Blanes
Publicitat

Un promig d'1,81 milions d'usuaris únics mensuals van consultar Time Out Spain entre gener i abril de 2021, segons les dades de Comscore, l'agència de mesurament d'audiències de referència a Espanya. Aquesta xifra suposa un augment del 51% respecte a les xifres del mateix període de l'any passat. En el mateix període del 2020 es va arribar a una audència d'1,20 milions d'usuaris únics de mitjana al mes, mentre que aquests primer quatrimestre s'ha arribat a un promig d'1,81 milions d'usuaris mensuals.

També s'ha produït un augment important a les xifres de xarxes socials, on gràcies a un increment de l'11%, s'ha superat el milió de seguidors. Concretament, enguany s'ha assolit la xifra d'1.100.000 de seguidors en les diferents xarxes on Time Out està present –Facebook, Twitter, Instagram i Tik Tok–, mentre que el 2020 es va tancar amb 950.000 seguidors.

L'evolució de les reproduccions dels vídeos a les xarxes ha estat encara més espectacular: el creixement ha estat del 66%, fregant les 10 milions de reproduccions, respecte a les 5.700.000 de l'any passat.

Comparativa dades Time Out
Time Out
Aquestes xifres de rècord arriben poques setmanes després que Time Out guanyés per segon any consecutiu el premi a la marca internacional de l'any als 'Campaign Publishing Awards', atorgats per la revista especialitzada en publicitat i mitjans, 'Campaign'. Aquests mateixos guardons van destacar el CEO de Time Out, Julio Bruno, com a Business Leader of the Year.

NO T'HO PERDIS:  Els 50 millors restaurants de Barcelona

Llegeix el número de maig de Time Out Barcelona, amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat.

Últimes notícies

    Publicitat