Time Out a la teva bústia d'entrada

Cerca
Logo Time IN
Time OutTime IN

Time Out, premiada com a millor marca internacional del 2021

'Campaign', la prestigiosa publicació especialitzada en publicitat i mitjans, ha distingit Time Out com la marca més innovadora del món per segon any consecutiu

Per Time Out
Publicitat

Time Out ha guanyat per segon any consecutiu el premi a la marca internacional de l'any als Campaign Publishing Awards. Els premis atorgats per la revista 'Campaign', especialitzada en publicitat i mitjans, reconeixen la innovació i l’excel·lència en la publicació.

El 2020, Time Out va guanyar el premi després de la diversificació de la seva marca en Time Out Market. Aquest any, els jutges han aclamat el nostre canvi de Time Out a Time In durant el període de confinament,  la campanya Love Local, i les oportunitats comercials que aquestes plataformes van obrir durant un any difícil.

"La marca va reaccionar ràpidament a l'impacte de la Covid-19 i a les necessitats canviants dels seus consumidors", resumeix 'Campaign' a la seva pàgina web.

"Amb gran part del món confinat a casa, Time Out es va posar com a objectiu ajudar la gent a descobrir les coses que podien fer mentre es passaven setmanes i mesos a l'interior i es va convertir en Time In. Aquest canvi es va reflectir a través dels continguts, la pàgina web, la newsletter i fins i tot el seu logo [dissenyat pel director d'art de Time Out Barcelona Diego Piccininno]. La marca es va reinventar per mostrar al seu públic que és capaç de connectar i entendre les necessitats dels lectors, i de com pot seguir sent el seu principal recurs fins i tot en un moment de desassossec mundial".

D'altra banda, el CEO de la companyia juliol Bruno ha estat reconegut com el millor líder de negoci (Business Leader of the Year) entre els mitjans de comunicació per "haver aconseguit que l'equip de Time Out s'adaptés quan ha calgut sense deixar de banda els interessos i necessitats dels lectors i consumidors amb una visió avantguardista. Durant aquest any, i sota el lideratge de Bruno, la companyia s'ha mantingut fidel als seus principis i al que realment és important, com donar suport al petit comerç, a les dones i la comunitat LGBTI".

El reconeixement de Campaign se suma a les distincions que hem aconseguit durant aquest any, com ara els premis que Time Out Australia va rebre als Mumbrella Publishing Awards 2020.

Premi a la inclusió i diversitat

A més, aquesta mateixa setmana el CEO de la companyia, Julio Bruno, ha estat inclòs en la llista exclusiva de directius 'EMpower 50 Advocates Executives List’, una selecció dels líders que fomenten la inclusió i la diversitat ètnica entre la plantilla de les seves empreses. Actualment, Bruno treballa conjuntament amb el departament de recursos humans i revisa les pràctiques de contractació per assegurar-se que les possibilitats de formar part de Time Out estan obertes a tothom.

Perquè això sigui així, des de la companyia s'utilitza la selecció dels anomenats 'currículums cecs' i s'asseguren que hi hagi almenys un 50% de diversitat entre els candidats. També dins de l'empresa es treballa per acabar amb aquests prejudicis, de vegades inconscients, a través de cursos i formació a l'abast de tots els empleats. Això ha donat com a resultat un equip més divers i inclusiu en les diferents línies de negoci de Time Out.

NO T'HO PERDIS:  Els 50 millors restaurants de Barcelona

Llegeix el número de maig de Time Out Barcelona, amb entrevistes, reportatges i les millors recomanacions d'oci i cultura de la ciutat.

Últimes notícies

    Publicitat